VHV asiaa :D

Mitäs Ville-lahjoja oot toivonut? Ehdotapa mullekin :wave: !

Itellä lahjalistalla vasta uusimmat Pirates- ja Potteri-leffat, sitten muumimuki ja tuolta kaksplussan myymälästä Ihan perheestä-paita :whistle: :D . Mutta Ville-lahjaa en ole keksinytkään :o .

Tsekkaapas muuten miun profiili ;) .

No jos nyt sais ne Tavastia liput näin ens alkuun. Myyntipäivä muuten siirty maanantaista 2.11... Ja sit tietty jos sais vaikka Villen käyttöönsä viikonlopuks :laugh: Mulla on tälläsiä vaatimattomia lahjatoiveita vaan :whistle: Tai vaikka sitten luonnollista kokoa olevan pahvikuvan Villestä, voin sit hengailla sen kanssa niinku se yks hörhö juutuuppi videossa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
ville valon iho on koskenu mun ihoa :heart: :D :D :xmas:

fillepleurs.gif

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
ville valon iho on koskenu mun ihoa :heart: :D :D :xmas:

fillepleurs.gif

:D

hassu juttu, just eilen aloin fiilistelemään taas himpulaa, vois vaikka haluta keikalle pitkästä aikaa =) sillon aikoinaan ei ihan näin harvakseltaan keikkaillu :/

Harmillisen vähän ovat täällä Suomessa keikkailleet :( Kun ei jaksa noita festareitakaan kauheesti remuta, niin melkeinpä on vuoden Himpulat saanu sitten uutena vuotena Tavastialla.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Sie olet itse varmaan törmännyt juutuubissa tohon, tai no, mihin Ville-juttuun et olisi törmännyt ;) .

Miun miehet :heart: .

No en oo sentäs ihan kaikkia Villejä sieltä kahlannu läpi... Aina löytyy jotain uutta :D

Loppumaton luonnonvara :D !

http://www.youtube.com/watch?v=yBrJFYmNnvo&NR=1

0:36 :p ;)

Sie olet itse varmaan törmännyt juutuubissa tohon, tai no, mihin Ville-juttuun et olisi törmännyt ;) .

Miun miehet :heart: .

No en oo sentäs ihan kaikkia Villejä sieltä kahlannu läpi... Aina löytyy jotain uutta :D

Loppumaton luonnonvara :D !

http://www.youtube.com/watch?v=yBrJFYmNnvo&NR=1

0:36 :p ;)

Toi biisi on niiiiiiiiiiiiiin ihana!!!!! Ja kurkkaas mun profiiliin :whistle:

Yhteistyössä