vhh dieetti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme syöppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme syöppö

Vieras
olen normaalipainoinen, yritän noudattaa vhh ruokavaliota. nyt sitten ratkesin syömään keksejä,juomaan lonkeroa ja syömään vähän lakua. lihonko tästä vai auttaako että palaan huomenna fiksumpaan syömiseen? erittäin tyhmä kysymys mutta tulipa mieleen. taidan olla hieman jojoilija kun viikko vhh ja taas mässyä, voiko silleen koskaan laihtua, ei varmaan...

Kyllä mäkin välillä mässyttelen. Silti pysyn painossa kuhan en repasahda liian usein. Repsahduspäivänä syön sit muuten tosi vähän hiilareita niin ettei päivän kokonaishiilarit ikinä mee yli 100.

en käytä rasvaa paljoa, annos kootkin on pieniä...ketoosin oireita tuli eilen ja tänään, sitten tuli vaan sellanen olo että nyt syön prkl mitä haluan...ei mun oikeesti tarvis pudottaa mitään mut tykkään syödä vhh kun se ottaa turvotuksen pois.pitäs varmaan kokeilla että pysyiskö paino tässä vaikka söis normisti hiilareita mutta pitäs annoksen pieninä...vähän hukassa olen :)

Alkuperäinen kirjoittaja ihme syöppö:
en käytä rasvaa paljoa, annos kootkin on pieniä...ketoosin oireita tuli eilen ja tänään, sitten tuli vaan sellanen olo että nyt syön prkl mitä haluan...ei mun oikeesti tarvis pudottaa mitään mut tykkään syödä vhh kun se ottaa turvotuksen pois.pitäs varmaan kokeilla että pysyiskö paino tässä vaikka söis normisti hiilareita mutta pitäs annoksen pieninä...vähän hukassa olen :)

No jos tulee hiilarihimoja ni se tarkottaa et syöt liian vähän rasvaa! Väh. 100 g päivässä ni makeanhimo pysyy kurissa, ja nälkä myös.

Yhteistyössä