vetinen vuoto, ovis? ällövaroitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäriä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäriä

Vieras
voiko ovulaation aikaan olla valkovuoto todella vetistä? ja väritöntä? mulla tuli sellaista yhdynnän aikana, kun aiemmin päivällä oli pari kolme tuntia ollut tuntuvaa kipua vasemmalla munasarjassa? vuoto oli siis tosi märkää, lakanoihin jäi läntit.. enkä siis ejakuloinut..

okei, eli ei ole välttämättä siis ovisvuoto sellaista hirveän venyvää tms? tämä oli tosi vetistä, luulin jo että pissa karannut mutta ei haissut ja rakko oli ihan täynnä kun vessaan menin :D nuorempana mulla kävi monesti näin, yhtäkkiä valui pitkin reisiä :D

toivottavasti ajoitus osui kohdilleen, mies läks tänää reissuun ja vauvaa yritetään :)

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäriä;30111288:
okei, eli ei ole välttämättä siis ovisvuoto sellaista hirveän venyvää tms? tämä oli tosi vetistä, luulin jo että pissa karannut mutta ei haissut ja rakko oli ihan täynnä kun vessaan menin :D nuorempana mulla kävi monesti näin, yhtäkkiä valui pitkin reisiä :D

toivottavasti ajoitus osui kohdilleen, mies läks tänää reissuun ja vauvaa yritetään :)

Mulla on pari päivää ennen ovista sellaista raakaa kananmunanvalkuaista muistuttavaa vuotoa. Sitten ihan ovulaation aikaan sellaista litkua. Joka tosiaan aamullakin sängystä noustessa valuu pitkin reisiä :D
Ja ovulaation jälkeen alkaa kuivakausi menkkoihin asti.

Yhteistyössä