Vetäytyyko mahareppu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Joo tiiän, et on yksilöllistä, mutta jos sulla tuli, vetäytyikö?

Mua vähän epäilyttää, voiko tuo nahka tuosta oikeesti enää mihinkään vetäytyä, mut yrittänyttä ei laiteta. =) Tänään alotin tehoyrityksen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lisätään vielä kysymykseen, et kuinka pitkä aika synnytyksestä ja käsi sydämellä: ootko tehny sen eteen mitään vai vaan oottanu, lähteekö. ;)

Vuoden päästä olin uudelleen raskaana.
Enpä juuri mitään yrittänyt tehdä, paitsi vähän ruokavaliota viilailla :D

Laihduttamalla lähtöpainon muutaman kilon alempaan kuin mitä se oli ennen raskautta, on mahakin vetäytynyt melko hyvin. Tosin, iho on kuitenkin varmaan aina hieman venyneen näköinen, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Nyt vuosi ja 2 kk synnytyksestä.

Eli toivoa on. :D (jätän tietoisesti nuo kaksi masentavaa kommenttia huomioimatta :laugh: )

En tiiä, lähteekö tämä multa enää mihkään. Repeämiäkin tuli, joten ainakaan ihan priimaa tästä ei enää saa. Mutta koitetaan. =) Jos ens kesänä ei enää vois mahanahkaansa ravistaa kuin mattoja. :laugh:

Liikun paljon kävellen vaunujen kanssa. Olin vauvan kanssa jumpassa talvella, ja aloin myös käydä kerran viikossa tanssitunnilla. Kesällä tullut syötyä vähän epäterveellisemmin, mutta toisaalta siinäkin kuluu hyvin kaloreita, kun on päivän kanssa vuoden ikäisen kanssa kotona, ja kulkee tämän perässä, nostelee lasta ym..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Liikun paljon kävellen vaunujen kanssa. Olin vauvan kanssa jumpassa talvella, ja aloin myös käydä kerran viikossa tanssitunnilla. Kesällä tullut syötyä vähän epäterveellisemmin, mutta toisaalta siinäkin kuluu hyvin kaloreita, kun on päivän kanssa vuoden ikäisen kanssa kotona, ja kulkee tämän perässä, nostelee lasta ym..

Mä aloitin nyt ruokavaliotiukennuksen, kun ei enää niin haittaa, vaikka maito vähän vähenisi. Vauva puolivuotias ja syö jo muutakin. Salille palaan myös, kunhan tästä maitokaudesta päästään (että pääsenkin jonnekin). =)

Yhteistyössä