Mua ÄRSYTTÄÄ mun miehen haukottelu!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omena

Vieras
Mä tiiän että tää on ihan sairasta, mut oikeesti mua inhottaa ja ärsyttää mun miehen haukottelu ihan älyttömästi!! Muuten siis mies on ihana ja rakastan häntä mutta tuo vaan v***ttaa!
Oonkohan mä ihan terve? Eihän tää voi olla normaalia..

Kyllä minuakin ärsyttää jos haukottelee koko ajan. Sehän ei välttämättä edes kerro väsymyksestä, vaan siitä että ei hengitä kunnolla. Haukottelurefleksin saa kyllä aikaan virkeänäkin. Sano sille että hengittää kunnolla niin ei tarvi haukotella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heh, aika outo ongelma sulla :D. Juota sille enempi kahvia tai hätätapauksessa ujuta kofeiinitabletteja juomiin ja ruokiin.

Tää on ihan mielettömän outo ongelma. Mua ärsyttää se niin paljon että ei ole tosikaan. Eikä oo mikään uus juttu, monta monta vuotta kestänyt :/
Mie en taida olla ihan kunnossa..

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Minua ärsyttää ko se haukottelu saa ikkunat helisemään ja maan järisemään. Pakkoko se on aina karjasta lopuksi... :headwall:

Mä varmaan kuolisin tohon.. siis jos se kaiken päälle vielä karjaisis siihen..

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
Mä tiiän että tää on ihan sairasta, mut oikeesti mua inhottaa ja ärsyttää mun miehen haukottelu ihan älyttömästi!! Muuten siis mies on ihana ja rakastan häntä mutta tuo vaan v***ttaa!

Haukotteleeko se jotenkin hassusti vai oudosti vai äänekkäästi vai mikä siinä haukottelussa ärsyttää? Mie haluan tietää niin voin seurata oman miehen haukottelua... :D

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja omena:

Haukotteleeko se jotenkin hassusti vai oudosti vai äänekkäästi vai mikä siinä haukottelussa ärsyttää? Mie haluan tietää niin voin seurata oman miehen haukottelua... :D

Syvään.... syvään ja suu apposen auki....

Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Saanko tulla sun ketjuun valittamaan... Mua ÄRSYTTÄÄ mun miehen syömisäänet!!!! Maiskutimaiskuti-klupklupklup-maiskutimaiskut... söis saatana suu kiinni.

:D

Liity facebook-ryhmään Sluta smaska FÖRHELVETE!

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja V-ivian:
Saanko tulla sun ketjuun valittamaan... Mua ÄRSYTTÄÄ mun miehen syömisäänet!!!! Maiskutimaiskuti-klupklupklup-maiskutimaiskut... söis saatana suu kiinni.

:laugh: siis mie oon just tällanen syömäri. :laugh:
Ja kuulemma vielä hengitän todella kovaäänisesti tuhisten.... söpöä?

No, ehkä me sit miehen kans tasapainotetaan toisiamme kun mä taas oon tommonen tuhisija, hengitän kovaäänisesti ja öisinkin joskus tuhisen niin ettei mies saa nukuttua (en sentäs kuorsaa :D )

muaki ärsyttää syömisäänet! glupglup maiskutimaiskuti :D ihanaa etten ole yksin! mies myös pyörittelee hiuksiaan sormissaan sillain ärsyttävästi aina ku on hermostunut, ja se ääni mikä siitä lähtee AAAARGH! sellanen kuiva hiuksen ratina, ja ku se repii sormena irti siitä kiehkurasta ja kuulostaa ku tuhat hiusta katkeis.

Mua ärsyttää: haukottelu, jatkuva unelias ilme silmissä vaikka olisi nukkunut kuinka paljon, se ettei pese käsiään kun tulee kotiin ulkoa tai kaupasta, se että ei pese hampaitaan aamulla, se ettei käy kunnolla suihkussa vaan huuhtelee kullinsa ja kainalonsa lavuaarissa kraanan alla, se että syö räkäänsä ja kynsiään, se että piereskelee ja se että kuorsaa. Mut silti rakastan.

Fiksuilta ihmisiltä olen saanut ohjeeksi ettei pidä murehtia sellaisia asioita joihin ei voi itse vaikuttaa. Ja sellaisia asioita joihin voi vaikuttaa ei pidä jäädä murehtimaan, vaan asioille pitää tehdä jotakin.

Tämän perusteella näen kaksi vaihtoehtoa:
1. Et välitä asiasta
2. Otat eron

Yhteistyössä