Työpaikkaromanssi saa mut melkein raivon valtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pthyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pthyi

Vieras
Noh, ei ihan. Mutta ärsyttää kyllä kympillä, inhottaakin.

Töissä kaks työkaveria, varattuja molemmat, ja vehtaavat keskenään. Nainen ainakin on täysin rakastunut, sen huomaa käytöksestä ja muusta. Siitä ihmisestä tulee ihan kikattava teini tuon miehen lähellä. Ja se mies taas, käyttäytyy hillitymmin, mutta on koko ajan lääppimässä naista ja muuta. Eilenkin yllättäen tupsahtivat yhtäaikaa kahvihuoneeseen ties mistä, naisen posket punoittivat siihen malliin että taisivat olla läheisimmissäkin tekemisissä juuri hetkeä aiemmin.

Eihän mulle tuo mitenkään kuulu, mutta kun sitä ei voi olla huomaamatta. Ne ei juurikaan yritä edes peitellä sitä. Ja mua inhottaa. Kaks varattua, molemmilla aviopuolisot ja lapset. Aiemmin mä tykkäsin kummastakin, nykyään en enää yhtään. Mä en kestä olla niitten kanssa samassa huoneessa edes, mua inhottaa ja ärsyttää ja oksettaa tuo touhu.

Ei oo vissiin normaalia munkaan suhtautuminen, mutta en vaan voi tälle mitään.
Ja ei, mulla ei todellakaan ole kyseessä tässä kateus tai mustasukkaisuus.

Mun työpaikalla on ollut samanlainen pari. Tasaantui se ajan mittaan, nyt kumpikaan ei ole enää meillä töissä, joten en tiedä onko tarina saanut jotain jatkoa.

Ja muuten, mun työkaverit kuvitteli,että mulla oli suhde työkaverini kanssa. Ja käytiin yhdessä tauolla ties missä ja palattiin posket punaisina. Ei meillä kumminkaan ollut suhdetta, eikä meidän välillä ole koskaan tapahtunut mitään synttärionnitteluhalausta kummempaa..

Varmaan tosi ärsyttävää :D

laita ens aprillipilana niitten työpöydille laput

"Jätän sut, ja tiedät kyllä miksi. T. puoliso"

:D no ei älä sittenkää laita. saattais olla liian rankka pila niille....

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Mun työpaikalla oli sama kuvio. Mun esimies (nainen) ja yksi mies. Voi hitto mitä vehtaamista. Nämä tosiaan menivät yhteen ulkorakennuksessa olevaan toimistoon ja kun tulivat pois, niin nainen järjesteli aina hamettaan oikeinpäin. Kaikki siitä juorusivat, mutta pomot eivät tienneet mitään. Esimies sai vihiä huhuista, ja uhkaili potkuilla jos huhut eivät loppuisi. Tällä miehellä oli vaimo ja kaksi lasta, jotka tulivat yksiin grillijuhliin. Että oli kiusallista... Sitten itse lähdin siitä firmasta muihin hommiin, ja vähän aikaa sen jälkeen pomot olivat tietää, ja esimieheni sai potkut.. Tai no pyydettiin sanomaan itsensä irti. Eipä tuo suhde sitten työpaikan ulkopuolella toiminut. Tietääköhän tämä nainen tähänkään päivään mitä miehensä vehtasi. Mutta voitte kuvitella, että sillä työpaikalla juoruja riitti.

Ei oo vissiin normaalia munkaan suhtautuminen, mutta en vaan voi tälle mitään.

Kannattaisi voida, ennen kuin teet itsestäsi pellen. Olen minäkin hyvin läheinen kaveri naispuolisen työkaverini kanssa, tauot vietetään yhdessä, ollaan käyty ihan kahdestaan pikku lomilla Euroopassa hotellissa yöpyen jne. Eikä ikinä ole mitään asiatonta tapahtunut, vaikka töissä muuta puhutaankin. Mutta antaa puhua, me olemme molemmat varattuja ja itse ja puolisot tiedämme totuuden.

[QUOTE="vieras";24051158]Kannattaisi voida, ennen kuin teet itsestäsi pellen. Olen minäkin hyvin läheinen kaveri naispuolisen työkaverini kanssa, tauot vietetään yhdessä, ollaan käyty ihan kahdestaan pikku lomilla Euroopassa hotellissa yöpyen jne. Eikä ikinä ole mitään asiatonta tapahtunut, vaikka töissä muuta puhutaankin. Mutta antaa puhua, me olemme molemmat varattuja ja itse ja puolisot tiedämme totuuden.[/QUOTE]

Niin tarkennuksena vielä että kirjoittaja on mies...

On niillä suhde. Kaikki sen tuolla tietää, vaikka siitä ei puhuta. Ja tuo nainen on semmoinen, jolla on ollut kierroksessa aiemmin jo ties kuinka monta ukkomiestä. Joten sama linja jatkuu.

Ja mulle ihan se ja sama heidän suhteensa, mutta voisko ne edes yrittää pitää sitä piilossa? Mua oikeasti inhottaa se lääppiminen ja flirttaaminen ja kaihoavat lehmämäiset katseet joita ne luo toisiinsa. Oisivat edes vapaita, mutta ei.

Miten niihin pitäis suhtautua? Niitten seurassa tulee ihan "kolmas pyörä"-fiilis, mutta kun töitäkin pitäis pystyä tekemään.

• Tykkää
Kyllä mä ymmärrän täysin ap.ta ja mielestäni ihan normaali reaktio tuntea noin.
Itse olisin varmasti tuollaisessa tilanteessa ärsyyntynyt ja hämmentynyt, tekisi mieli kertoa puolisoille.
Siitä taas sitten tiedä, kuinka fiksua se kertominen olisi.
Kyllähän tuollaiset jutut useimmiten selviää sille puolisolle tavalla tai toisella, mutta raskasta sitä olisi kyllä katsoa(varsinkin jos jatkuisi pitempään).

• Tykkää
Mä saattaisin kyllä olla oikeasti sen verran mulkero, että jos tuo homma menisi niin överiksi että työnteko jo vaikeutuisi, kertoisin työnantajalle.
Sanoisin siis että nämä kaksi eivät käyttäydy kovin asiallisesti työpaikalla ja hankaloittavat muidenkin työskentelyä lääppimällä ja nyhväämällä kiinni toisissaan päivät,haluavat olla kahdestaan jatkuvasti jne.
Vähän kokemusta onkin samanlaisesta tilanteesta. :D

• Tykkää
Eipä tollaselle paljoa mitään voi:/ Kyllä mua ärsyttäis kahtoa kun en ite kajoais ikinä varattuun. Ja en kyllä muihinkaan nyt kun on ihan oma kulta. Ja oikeasti mulla tulee tuollasesta mieleen jotkut teinit. Ei kait aikuisena enää tarvi esitellä muille!? Jos mun nähden lääppisivät niin ihan takuusti sanoisin ettei tartte työpaikalla työaikana lääppiä. Kyllä nyt oikeasti kaks aikusta ihmistä pystyy lääppimiset jättään vapaa-ajalle. Teinithän ne pussailee ja nuolee toisiaan kaupungilla:)

Noh, ei ihan. Mutta ärsyttää kyllä kympillä, inhottaakin.

Töissä kaks työkaveria, varattuja molemmat, ja vehtaavat keskenään. Nainen ainakin on täysin rakastunut, sen huomaa käytöksestä ja muusta. Siitä ihmisestä tulee ihan kikattava teini tuon miehen lähellä. Ja se mies taas, käyttäytyy hillitymmin.

Hieman samantapaista on minunkin työpaikallani ollut havaittavissa. Mies yli 50-vuotias ja nainen hieman yli 30. Molemmat tahoillaan naimisissa, kummallakaan ei ole lapsia. Mies on hieman hillitympi, mutta nainen (oikein kunnon blondi sanan varsinaisessa merkityksessä!!) käyttäytyy aina miehen läheisyydessä kuin todella ärsyttävästi kikatteleva teini! Joskus tekisi mieli asiasta sanoa, mutta en viitsi haastaa riitaa kun nainen on muuten ihan mukava. Lisäksi he ovat aina miehen työhuoneessa ja duunaavat siellä vain kaikkia tälle naiselle kuuluvia töitä. Miehen työt jäävät lähes kokonaan tekemättä. Ennen oli myös ihan kiva olla heidän kanssaan yhtä aikaa kahvilla, mutta nyt kun aikaa on jo kulunut niin en enää oikein viitsi sitä heidän touhuaan katsella, vaan juon kahvit aika nopeasti ja lähden omaan työhuoneeseeni jatkamaan töitäni.

Tiedän, ettei tuo asia oikeastaan kuulu minulle mutta ottaa vain päähän kun miehen työt jäävät tekemättä ja sitten koko työyhteisö kärsii, kun asiakkailta tulee valituksia. Ja siinä samalla mnäkin saan osan valituksista vaikka minulla ei ole mitään tekemistä noiden kahden töiden kanssa.

Työpaikalla kuhertelevat varatut henkilöt kuvittelevat pilaavansa ainoastaan omat liittonsa, sen sijaan he pilavat myös työpaiksn yhteishengen... siksi monissa paikoissa ei sitä hyvällä katsotakaan.

Yhteistyössä