K
kriisikö?
Vieras
Ollaan oltu naimisissa 15vuotta ja tuntunut kaikki jotenkin ahdistavalta.Riidellä silleen kunnolla ei olla koskaan,mitä nyt pientä sanaharkkaa tulee jokaisella joskus.Rakastan miestäni ja aina kun hän on töissä niin ajattelen että kuinka mulla on ihana mies ja rakastan häntä.Mutta silti kun se on kotona niin mä vaan mökötän sille ja mua ärsyttää vaan joku ja välillä inhottaa koko ukko.Sänkyhommat ei kiinnosta mua yhtään jne...Mies on ehkä kerran tai kaks sanonut mulle yhdessäolon aikana että rakas,mutta siinäpä ne onkin.Ei tule halaamaan,suukkottelemaan,ei osoita hellyyden osoituksia ja jos se pahoittaa mun mielen niin ikinä se ei ole pyytänyt multa anteeksi.Taas minä olen ihan päinvastainen,pyydän aina anteeksi pienenkin kinan jälkeen,hemmottelen miestä jne...mutta minä en saa ikinä vastapalvelusta.Välillä musta tuntuu että me vain mennään päivästä toiseen ilman mitään päämäärää.Voi kun joku ymmärtäisi mitä tarkoitan.Olenko vain ilmaa miehelle?meillä on lapsia ja mies rakastaa lapsia ja samoin minä.Mutta tää parisuhde vaan tökkii mua jotenkin ihan kauheasti.