Kertokaas että miksi minusta tuntuu tältä?(parisuuhteeseen liittyen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kriisikö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kriisikö?

Vieras
Ollaan oltu naimisissa 15vuotta ja tuntunut kaikki jotenkin ahdistavalta.Riidellä silleen kunnolla ei olla koskaan,mitä nyt pientä sanaharkkaa tulee jokaisella joskus.Rakastan miestäni ja aina kun hän on töissä niin ajattelen että kuinka mulla on ihana mies ja rakastan häntä.Mutta silti kun se on kotona niin mä vaan mökötän sille ja mua ärsyttää vaan joku ja välillä inhottaa koko ukko.Sänkyhommat ei kiinnosta mua yhtään jne...Mies on ehkä kerran tai kaks sanonut mulle yhdessäolon aikana että rakas,mutta siinäpä ne onkin.Ei tule halaamaan,suukkottelemaan,ei osoita hellyyden osoituksia ja jos se pahoittaa mun mielen niin ikinä se ei ole pyytänyt multa anteeksi.Taas minä olen ihan päinvastainen,pyydän aina anteeksi pienenkin kinan jälkeen,hemmottelen miestä jne...mutta minä en saa ikinä vastapalvelusta.Välillä musta tuntuu että me vain mennään päivästä toiseen ilman mitään päämäärää.Voi kun joku ymmärtäisi mitä tarkoitan.Olenko vain ilmaa miehelle?meillä on lapsia ja mies rakastaa lapsia ja samoin minä.Mutta tää parisuhde vaan tökkii mua jotenkin ihan kauheasti.

Tottakai tökkii... vuosien varrella kertyneet sanomatta jääneet anteeksipyynnöt ja hellyydenosoitukset (sanat)... Ne varmasti ovat saaneet sinut katkeroitumaan ja "masentumaan".
Oletteko puhuneet asiasta? :hug:

meillä on tuo riitely aina niin et vaik olis miehen syytä pyytää anteeks, ei pyydä, vaan odottaa et mä pyydän. monesti pyydänkin, vaikka ei ole mitään syytä, mutta kun muuten miehen mökötyksestä ei tule loppua.
..sori mä en nyt oikein osaa sanoa tuohon asiaan muuten mitään.. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:hug: keskustelluu? onnistuisko jos iha sanot mitaä mielessä liikkuu?
Olen kuule yrittänyt niin monet kerrat kertoa että miltä minusta tuntuu mutta miehen mielestä meillä menee paremmin kuin monilla muilla.Ei se ymmärrä yhtään että mitä puhun sille.Oikea juntti kenen päätä ei käännetä.Jos ei olis lapsia niin menisin sen viereen ja huutaisin täysillä että tiedätkö miten paha mieli mulla on?sitten kun välillä itken itsekseni asioita niin se vaan tokasee että no mikäs sulle yks kaks tuli?ihan yhtäkkiä itkee vaan.Se ei ymmärrä että joskus vaan haluu itkeä ja olla yksin hiljaa.Puhumattakaan että tulis viereen ja ottais kainaloon ja lohduttelis.

Sä kaipaat huomiota mieheltäsi! Sitähähän me tarvitaan, että tunnetaan olevamme rakastettuja ja haluttuja! Suukottelu ja halailu silloin tällöin pitää suhdetta kunnossa. Tietää, että on toiselle tärkeä. Muuten se toinen alkaa tuntua vain kaverilta...

puhmista, puhumista ja vielä kerran puhumista.
ja kuutelemista ja ymmärtämistä ja kompromisseja.ja hyväksymistä.
tunnen erään naisen joka ei osaa hirveästi halata tai kertoa tunteistaan kun hänen lapsuudessaan ei niin tehty.mutta niin vain on ollut naimisissa 30v ja 4 lasta löytyy eli mies on hyväksynyt sen että joutuu olemaan aloitteentekijänä hellyyden osoittamisessa ja tunteiden kertomisessa.
kuitenkin se näkyy että rakastavat toisiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja parsakaalenpalanen:
Sä kaipaat huomiota mieheltäsi! Sitähähän me tarvitaan, että tunnetaan olevamme rakastettuja ja haluttuja! Suukottelu ja halailu silloin tällöin pitää suhdetta kunnossa. Tietää, että on toiselle tärkeä. Muuten se toinen alkaa tuntua vain kaverilta...

Tätä minä juuri tarkoitankin,toinen tuntuu enää vaan kaverilta.Olen sanonutkin miehelle että jos vaikka kerran viikossa sanosit mulle jotain kaunista niin jaksaisin ihan eri lailla,mutta kaippa mä en ole sen arvoinen.

Tiedän että me molemmat rakastetaan toisiamme ja kerran olen ollut menettää mieheni ja silloin tajusin kuinka paljon rakastan häntä.Sairastu vakavasti ja ihme että on hengissä ylipäätään.Se täässä ongelma on että minäkin tarvitsen huomiota.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tätä minä juuri tarkoitankin,toinen tuntuu enää vaan kaverilta.Olen sanonutkin miehelle että jos vaikka kerran viikossa sanosit mulle jotain kaunista niin jaksaisin ihan eri lailla,mutta kaippa mä en ole sen arvoinen.

Miehet on niin jääräpäisiä!!! :kieh: Käyttäydyppä jonkin aikaa samanlailla häntä kohtaan kuin hän sua. Ole välinpitämätön ym. Jos miehes sitten huomais että jotain on vialla. Meillä tepsi ( vuosia sitten) Mies alkoi kyseleen enkö enään rakasta ym. kun en välittänyt ollenkaan hänen tekemisistä tai mistään. Muutui hänenkin käyttäytyminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
:hug: keskustelluu? onnistuisko jos iha sanot mitaä mielessä liikkuu?
Olen kuule yrittänyt niin monet kerrat kertoa että miltä minusta tuntuu mutta miehen mielestä meillä menee paremmin kuin monilla muilla.Ei se ymmärrä yhtään että mitä puhun sille.Oikea juntti kenen päätä ei käännetä.Jos ei olis lapsia niin menisin sen viereen ja huutaisin täysillä että tiedätkö miten paha mieli mulla on?sitten kun välillä itken itsekseni asioita niin se vaan tokasee että no mikäs sulle yks kaks tuli?ihan yhtäkkiä itkee vaan.Se ei ymmärrä että joskus vaan haluu itkeä ja olla yksin hiljaa.Puhumattakaan että tulis viereen ja ottais kainaloon ja lohduttelis.

:| Järkkääs lapsoset johonki silleen että saat huuettuu tuskas pihalle |O Toine vaihtoehto on ett homma jatkuu sammaan malliin ja näivetyt sisältäis :/

Miehet on niin jääräpäisiä!!! :kieh: Käyttäydyppä jonkin aikaa samanlailla häntä kohtaan kuin hän sua. Ole välinpitämätön ym. Jos miehes sitten huomais että jotain on vialla. Meillä tepsi ( vuosia sitten) Mies alkoi kyseleen enkö enään rakasta ym. kun en välittänyt ollenkaan hänen tekemisistä tai mistään. Muutui hänenkin käyttäytyminen.
Olen ollut jo toista viikkoa hänelle kuin ilmaa.Normi asiat jutellaan mutta muut pois.Iltaisin se aina vihjaa kuinka nälkä ja tekis kunnon iltapala hyvää.Olen kuin kuuroille korville puhuis enkä passaa miestä.Töistä kun tulle niin kysyy että miks kahvia ei ole keitetty niin sanon vaan että ai niin mä en oo muistanu ja jaksanu keittää kun en ite päivisin juo.Mä päätin kokeilla miten kauan kestää kun mies huomaa.Olen siis kuin pikkulapsi.

Yhteistyössä