Vessanpöntössä hometta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mahtaako joku tietää mistä johtuu että vessanpönttöön tulee tummaa, homeennäköistä likaa? Pesen pönttöä kyllä väh. kerran viikossa, mutta tuo ilmestyy hyvin äkkiä jopa viikon sisään uudestaan kun sen pesen pois? Ollaan juuri muutettu, talo on 17 vuotta vanha, onko vika jossain putkistossa vai vedessä vai mitä tämä on?

Kokeiles käsisuhkulla pestä sieltä vessanpöntön yläreunoilta. Laita täysin kuumalle ja täysille suihkuttele ja joka puolelta yläurasta. Pidä sitä kauan. jos lähtee sieltä se lika?

Voi olla että johtuu pinnan kulumisesta, ainakin tuolta reunoilta kun kurkistelee niin on kulunut vaikka muuten näyttää siistiltä vielä. Ja kyllä mä paskan erotan mut kiva sulle et pääsit näyttämään fiksuutes.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokeiles käsisuhkulla pestä sieltä vessanpöntön yläreunoilta. Laita täysin kuumalle ja täysille suihkuttele ja joka puolelta yläurasta. Pidä sitä kauan. jos lähtee sieltä se lika?

Tästäkin voi johtua että valuttaa sieltä jotain skeidaa, en ole pessyt sitä kunnolla kun siellä on kaikki edellisen asukkaan kurat monelta vuodelta näytti olevan, en haluaisi kajota sinne perusteellisesti :X Mutta kiitos pakko kai ryhtyä p*skahommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tästäkin voi johtua että valuttaa sieltä jotain skeidaa, en ole pessyt sitä kunnolla kun siellä on kaikki edellisen asukkaan kurat monelta vuodelta näytti olevan, en haluaisi kajota sinne perusteellisesti :X Mutta kiitos pakko kai ryhtyä p*skahommiin.

En haluaisi kajota sinne??? Mieluummin annat toisten paskojen olla siellä??? Yöks!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En haluaisi kajota sinne??? Mieluummin annat toisten paskojen olla siellä??? Yöks!

Myönnän en ole halunnut alkaa kuuraamaan sitä sen enempää kuin laitan wc-ankkaa joka irrottaa paskan ja pesen harjalla ja huuhtelen. Mutta eipä se sillä kaikki irtoa joten olen jättänyt siihen. En mä sentään niin hysteerinen ole että pelkäisin että se paska sieltä mun kimppuun hyökkää reunan alta.

Yhteistyössä