Vessakysymyksestä tuli mieleen uusi kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Onko teillä vessassa saippuaa ja käsipyyhe?

Mitä ajattelet kun käyt kylässä jossa ei ole saippuaa ja/tai pyyhettä?

Meillä on saippuaa ja pyyhe ja minua jotenkin inhottaa käydä kylässä vessassa jos ei ole saippuaa ja käsipyyhettä, melko kyseenalaiseksi laitan talouden hygienian.. :x

En ole vielä sellaisessa vessassa vieraillut missä ei olisi saippuaa ja käsipyyhettä. Joskus on ollut sillai ettei ole vessaroskista, mikä on outoa jos taloudessa on naisia. Silloin vaan pokkana vedän terveyssiteet pöntöstä alas. En tosiaan lähde siteet käsissä kyselemään mihinkäs tän voisi laittaa... :headwall:

Meillä ei ole vessassa lavuaaria ensinnäkään, pelkkä pönttö pikkuisessa kopissa. Kylpyhuoneesta ja keittöstä löytyy pyyhkeet ja saippuat, ja toivottavasti vieraatkin tajuaa käyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
En ole vielä sellaisessa vessassa vieraillut missä ei olisi saippuaa ja käsipyyhettä. Joskus on ollut sillai ettei ole vessaroskista, mikä on outoa jos taloudessa on naisia. Silloin vaan pokkana vedän terveyssiteet pöntöstä alas. En tosiaan lähde siteet käsissä kyselemään mihinkäs tän voisi laittaa... :headwall:

En ole mäkään törmännyt paikkaan jossa ei olisi pyyhettä ja saippuaa.

Mutta vessaroskikseen en itse laita siteitä, musta ne pitää laittaa keittiön roskiin, joka tyhjennetään 1-2 kertaa päivässä, veskiroskista en tyhjennä niin usein ja ne alkaa haisemaan... HYI sua joka vedät siteet vessasta alas!

Tietty on saippua ja käsipyyhe.

Ja täytyy kyllä sanoa että on se aika outoa jos kyläpaikassa ei ole saippuaa eikä käsipyyhettä :x on inhottava lähteä vessasta jos ei voi käsiä pestä.

Meillä on vessaroskis lavuaarin alla kaapissa, oon luullu että kaikki tajuaa sinne kattoa. Taidan nostaa sen lattialle ettei kukaan valopää laita oikeasti siteitä pyttyyn...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En ole mäkään törmännyt paikkaan jossa ei olisi pyyhettä ja saippuaa.

Mutta vessaroskikseen en itse laita siteitä, musta ne pitää laittaa keittiön roskiin, joka tyhjennetään 1-2 kertaa päivässä, veskiroskista en tyhjennä niin usein ja ne alkaa haisemaan... HYI sua joka vedät siteet vessasta alas!

Meillä se roskis on samalla vaipparoskis ja tosiaan tyhjennetään usein, meillä ei ole koskaan viety paskaa keittiön roskikseen.

Tiedätkös, että vessa menee aika helposti tukkoon terveyssiteestä?!

ei siteitä pyttyyn jos pakko vaihtaa niin siten käärii sen vessapaperiin ja vie keittiönroskiin.

on meillä molemmat. olen kyllä käynyt paikoissa jossa ei ole. kaikista inhottavinta jos ei oo saippoaa koska mulle jää inhottava olo jos en saa pestä käsiä saippualla. kuivata ne voi vaikka vessapaperiin

Mä ainakin tyhjennän sen kakan vaipasta vessanpyttyyn ja laitan vaipan vielä pakastepussin sisään ei todellakaan haise. Noi kuukautis siteet kyllä haisee jos ei ol kannellista roskista mutta vessanpöntöstä niitä ei ikinä saisi vetää. Ei sun tarvi kylässä kysellä vaan viet vai vihkaa esim vessapaperin sisällä sen ihan tavalliseen roskikseen jos et ite tajua!

Kyllä on härskiä viskata siteet pyttyyn munkin mielestä ja tukkia kyläpaikan putket :/
Eikös sitä sidettä voi kiepasta paperiin ja viedä muina miehinä roskiin?

Paskaa meillä ei säilötä missään roskiksessa vaan torttuvaipat laitetaan hedelmä- tms. pussiin ja laitetaan partsille.
Roskia kärrätään ulos kuitenkin päivittäin, joten ei se silläkään kauaa happane.

Alkuperäinen kirjoittaja !:

Tiedätkös, että vessa menee aika helposti tukkoon terveyssiteestä?!

Jep ja onneksi yleensä ihmisillä onkin vessoissaan roskis. Kaikissa vessoissa missä esim tavarataloissa ja kahviloissa olen käynyt niin siellä on roskis. Ihmeen paljon ihmiset kuitenkin yrittävät paskavaippoja tuoda keittiön roskikseen, meilläkin olen käännyttänyt joskus takaisin vessaan että sieltä löytyy roskis mihin vaipat voi laittaa.

No on todella typerää mennä vessasta vetämään sidettä! Jos vessassa ei ole roskista niin sen todella voi käärästä paperiin ja sitten viedä vaikka sinne keittiönroskikseen. Ei oo mitään tarvetta lähteä sitä sidettä heiluttelemaan ympäriinsä ja esittelemään kaikille että tällänen mulla nyt olis, mihin voin laittaa :headwall: .

Meidän vessassa todellakin on saippuaa ja pyyhkeet, perheenjäsenille omat ja vieraille käsipyyhe erikseen. Mä oon ainakin niin pöpökammonen muutenkin että kyllä rupeis etomaan jos jossain kyläpaikassa ei noita olis. En koskis varmaan enää mihinkään siellä ja kotona hinkkaisin käsiä monet kerrat vierailun jälkeen :x . Hyh. Onneks ei oo missään kyläpaikassa tullut semmosta tilannetta vastaan.

Yhteistyössä