Pitääkö kakkakin pilkkoa sulkijalihaksella hienoksi ettei se tuki teidän viemäriverkostoa? Isompia ne jöötit on kun tamppoonit.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:ootko tyhmä tuki vaan viemärit :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja näin:mutta eipä tarvitse kiikutella käytettyä tamponia pitkin kyläpaikkaa, kun voi vetää pöntöstä alas..Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:kai ne tampoonitkin pitää joskus vaihtaa...Alkuperäinen kirjoittaja näin:käytän tamponia, niin eipä ole tätäkään ongelmaa.. :}
Mun kakka ei meinaa aina irrota etes pytyn reunalta vetäessä vessaa. anteeks jos sulla on löysällä mahaAlkuperäinen kirjoittaja HUOM:kAKKA SULAA JA HAJOAA VIEMÄRIIN, PAPERITAVARA ON ERI JUTTU.Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Mä ihan rehellisesti luulen, että tymäkän miehen jämerä aamukakka on huomattavasti suurempi tukkeutumisuhka kuin pumpuliset tamponit.Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:silläkin uhalla että tukit kylässä tai kaupassa viemärit?Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:Pakko myöntää, että minäkin tampoonit vessanpöntöstä alas vedän ja olen myös tehnyt niin viimeset 10 vuotta ja yhtään tukosta ei ole vielä kohdalle sattunut Ja oikeasti olen luullut, että ne saa sieltä vetää..
lähes 20 v. mäkin olen ne vetänyt viemäriin ja tulen aina vetämään.
Mutta jatka sinä käännyttämistä, minä lähden tyhjentämään vessan ja kylppärin roskiksia. :xmas:
Ai ai ai Väsyny vissiin ku oli niin hauskaa ku luin teidä kommentit :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:oikeesti. Laitatko siihen rullan keskireikään vai siivillä pöntön taakse kiinni?Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Piilotan vessapaperirullaan tai pöntön taakse.