veskikäynnit kyläpaikassa menkkojen aikana?

• Viestiketjun aloittaja menkat
  • Ensimmäinen viesti
Mä vien sitteet/tamponit keittiön roskikseen jos vessasta sellanen puuttuu. Joko vessapaperiin käärittynä tai sit sen puhtaan siteen kääreeseen.

Tampponia ei saa vetää vessan pöntöstä alas. Putkessa ei tarvi olla ku pieni tukkeuman alku niin tamponi tukkii loput. Koittakaas joskus kuinka paljon tamppooni laajenee vielä käytettynäkin vedessä.

vieras
en jaksa kok oketjua kahlata läpi,mutta kertokaas miten te ne tamponit sinne roskiin laitatte? Kääräsette vaan vessapaperiin? Mulla ainakin tulee veret sit siitä paperistakin läpi ja sepäs on mukava sit siellä roskiksessa,varsinkin kun meidän neiti käy siellä joskus tonkimassa kun katse välttää.
Miksi tamponin mukana ei voi olla semmosta kunnon käärepaperia kun siteissä..

Smartass ehti kirjautua pihalle
Ja vähän väliä tulee keikkoja joissa tampooni tai side on tukkinut viemärit! Älkää rakkaat sisaret ihan oikeasti pistäkö pöntöön kuin kakkaa ja VESSApaperia!!!

auh
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
käytän tamponia, niin eipä ole tätäkään ongelmaa.. :}
kai ne tampoonitkin pitää joskus vaihtaa...

:whistle:
mutta eipä tarvitse kiikutella käytettyä tamponia pitkin kyläpaikkaa, kun voi vetää pöntöstä alas.. ;)
ootko tyhmä :eek: tuki vaan viemärit :headwall:
Pitääkö kakkakin pilkkoa sulkijalihaksella hienoksi ettei se tuki teidän viemäriverkostoa? Isompia ne jöötit on kun tamppoonit.

iih
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Pakko myöntää, että minäkin tampoonit vessanpöntöstä alas vedän ja olen myös tehnyt niin viimeset 10 vuotta ja yhtään tukosta ei ole vielä kohdalle sattunut :) Ja oikeasti olen luullut, että ne saa sieltä vetää..

lähes 20 v. mäkin olen ne vetänyt viemäriin ja tulen aina vetämään.
silläkin uhalla että tukit kylässä tai kaupassa viemärit?
Mä ihan rehellisesti luulen, että tymäkän miehen jämerä aamukakka on huomattavasti suurempi tukkeutumisuhka kuin pumpuliset tamponit.

Mutta jatka sinä käännyttämistä, minä lähden tyhjentämään vessan ja kylppärin roskiksia. :xmas:
kAKKA SULAA JA HAJOAA VIEMÄRIIN, PAPERITAVARA ON ERI JUTTU.
Mun kakka ei meinaa aina irrota etes pytyn reunalta vetäessä vessaa. anteeks jos sulla on löysällä maha :(

Yhteistyössä