Vesitänkö mä kaiken minkä eteen oon öitä valvonut, jos...

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
...jos siirtäisin lasten sängyt tohon meidän sänkymme viereen?? :ashamed: :snotty:
Kuopus on nyt jo ikuisuuden taistellut joka yö omassa sängyssä nukkumista vastaan. Tulee sängystä pois pitkin yötä. No, nyt hän hiippailee meidän sänkyymme niin penteleen hiljaa, että emme edes herää siihen...

Kuitenkin saattaa huutaa vaikka tuntikausia, kun häntä viedään omaan sänkyyn takaisin.
Tähän saakka ovat nukkuneet siis omassa yhteisessä huoneessaan nuo pojat... Kyllä mä heidät sitten molemmat ottaisin tohon meidän makkariin, en hennoisi toista jättää yksin omaan huoneeseen...

Mutta onko se ihan tyhmää, sanokaa nyt?? Saako heitä sitten enää ennen 18v-synttäreitä takaisin omaan huoneeseen jos nyt menen ja teen tommosen tempun...?
Ei vaan jaksais enää valvoa!!

kyllä vesität, ikävä kyllä. jos nyt annat periksi, niin myöhemmin se ei enää ole helppoa. vaan kerta kerran jälkeen vaikeampaa. mutta tiedän että hyvien yönien eteen tekee mitä vaan. että voiskos olla parempi systeemi että lapsi pääsee sinne viereen, mutta että sänkyjä ei vaihdettaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
kyllä vesität, ikävä kyllä. jos nyt annat periksi, niin myöhemmin se ei enää ole helppoa. vaan kerta kerran jälkeen vaikeampaa. mutta tiedän että hyvien yönien eteen tekee mitä vaan. että voiskos olla parempi systeemi että lapsi pääsee sinne viereen, mutta että sänkyjä ei vaihdettaisi.

Niih... Mutta en mä tiedä että onko se sitten niin paha juttu, jos meidän huoneessa nukkuisivatkin.
Nyt kun mulla alkoi toi koulu, ja joudun heräämään aikaisin, niin en jaksaisi joka yö kekkuloida valveilla tuntikausia.

Siinä viereen tulemisessa on vaan se, että sitten kaikkien uni on tosi rauhatonta, kun pieni vehtaa ja potkii, ja meillä on turkasen kuumakin täällä sisällä. Sitten tulee vielä toi koira kainaloon ja pari kertaa sängystä on löytynyt molemmat pojat... :whistle:

leiki lastes kanssa välillä ni ne ei kaipaa yöllä vierees.istut koko ajan koneella.päivän oot koulussa ja lapset hoidossa ja illan istut täällä profiilias päivittämässä.ei oo oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
leiki lastes kanssa välillä ni ne ei kaipaa yöllä vierees.istut koko ajan koneella.päivän oot koulussa ja lapset hoidossa ja illan istut täällä profiilias päivittämässä.ei oo oikein.

Niinpä. Mä olin ekaa päivää siellä koulussa tänään, aika akuutti tilanne siis vielä :D

Ja tiedätkö, meidän lapset nukkuu jo tyytyväisinä :)

Meillä eskari nukkuisi nimenomaan ÄIDIN VIERESSÄ joka yö...

Iltaisin lapset nukutetaan omiin huoneisiin (tytöt nukkuvat kerrossängyssä kaksin ja poika nukkuu yksin) , mutta KAKSI näistä lapsista hiipparoi yöllä äidin ja isin viereen tai jalkopäähän...

Siis patjahan on meidän huoneen lattialla lähinnä vanhimmaista varten laitettuna jo illalla, kun lähes joka yö hiipparoi, mutta hänpä änkee äidin (ja samalla siis isin) viereen...
Äitipä herää ahtauteen ja siirtyy lattialle patjalle ja kohta siinä on taas tämä samainen neiti, joka änki äitin ja isin sänkyyn...

Sitten hiipparoi 2½ vuotias poika, joka on vasta viime juhannuksena VIEROITETTU tissistä, äidin kainaloon...

Meillä ainoastaan 5 vuotias tyttö, joka nukkuu tämän 7v. neidin kanssa samassa huoneessa, nukkuu aamuun asti OMASSA SÄNGYSSÄÄN...

Meillä on joskus lattiapetiä tyttöjen huoneessa äidille ja pojalle, että tytöt nukkuvat omissa sängyissään ja poikakin heräämättä, kun äiti tuoksuu vieressä... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Iltaisin lapset nukutetaan omiin huoneisiin (tytöt nukkuvat kerrossängyssä kaksin ja poika nukkuu yksin) , mutta KAKSI näistä lapsista hiipparoi yöllä äidin ja isin viereen tai jalkopäähän...

Siis patjahan on meidän huoneen lattialla lähinnä vanhimmaista varten laitettuna jo illalla, kun lähes joka yö hiipparoi, mutta hänpä änkee äidin (ja samalla siis isin) viereen...
Äitipä herää ahtauteen ja siirtyy lattialle patjalle ja kohta siinä on taas tämä samainen neiti, joka änki äitin ja isin sänkyyn...

Sitten hiipparoi 2½ vuotias poika, joka on vasta viime juhannuksena VIEROITETTU tissistä, äidin kainaloon...

Meillä ainoastaan 5 vuotias tyttö, joka nukkuu tämän 7v. neidin kanssa samassa huoneessa, nukkuu aamuun asti OMASSA SÄNGYSSÄÄN...

Meillä on joskus lattiapetiä tyttöjen huoneessa äidille ja pojalle, että tytöt nukkuvat omissa sängyissään ja poikakin heräämättä, kun äiti tuoksuu vieressä... :xmas:

Kiitos. Tuli lohdullinen mieli. Tiedän ettei meidän yöhiippailu ole ihan tavatonta sentään :D

Meillä oli monta kuukautta tota taistelua, poika heräsi omassa huoneessaan monta kertaa yössä ja mä ravasin.... Mutta en antanut periksi vaikka kuljin yli puoli vuotta silmät ristissä. Nyt sitten jätkä menee sänkyyn puoli kasin aikaan, höpöttää ja laulaa siellä iltahalin ja pusun jälkeen oman aikansa ja nukkuu hiirenhiljaa aamuun asti. Välillä meinas epätoivo iskeä, mutta kannatti =)

Senkun siirrätte huoneeseenne jos se ei haittaa.Ei ne siellä koko ikäänsä nuku :D
Jos lapsi kaipaa vanhemman lähelle niin mun mielestä hän siinä sitten olkoon.kyllä koittaa aika jolloin niitä ei näy lähelläkään.
Meillä on patja tuossa mein sängynvieressä kun 3v. haluaa lähelle niin nukkuu siinä.
Vauva kohta 6kk nukkuu kainalossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Meillä oli monta kuukautta tota taistelua, poika heräsi omassa huoneessaan monta kertaa yössä ja mä ravasin.... Mutta en antanut periksi vaikka kuljin yli puoli vuotta silmät ristissä. Nyt sitten jätkä menee sänkyyn puoli kasin aikaan, höpöttää ja laulaa siellä iltahalin ja pusun jälkeen oman aikansa ja nukkuu hiirenhiljaa aamuun asti. Välillä meinas epätoivo iskeä, mutta kannatti =)

Mä oon aina ollut aika tiukka siitä, että omassa sängyssä nukutaan... Mut alkaa lipsua, kun ei silmät taho pysyä auki... |O

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:

Kiitos. Tuli lohdullinen mieli. Tiedän ettei meidän yöhiippailu ole ihan tavatonta sentään :D

Eskari-aikaan kun puhuttiin tästä yöhiippailusta, niin koulun erityisopettaja ehdotti, että ANNETTAISIIN koululaisellemme oma huone.
No, mepä kysyttiin neitoselta kotona että, jos laitettaisiin pikkusisaret kaksin ja sinä omaan huoneeseen, niin neitipä vastasi:
"Juu, parvisänky ja sen alla koulupöytä TEIDÄN VANHEMPIEN HUONEESSA olisi hyvä... " B)

Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:
Senkun siirrätte huoneeseenne jos se ei haittaa.Ei ne siellä koko ikäänsä nuku :D
Jos lapsi kaipaa vanhemman lähelle niin mun mielestä hän siinä sitten olkoon.kyllä koittaa aika jolloin niitä ei näy lähelläkään.

Meillä on patja tuossa mein sängynvieressä kun 3v. haluaa lähelle niin nukkuu siinä.

Vähän tuolla tavoin mäkin oon miettinyt... Tuntuu jotenkin pahalta laittaa kyynelsilmäinen pikkuihminen takaisin omaan petiinsä, kun hän niin mielellään olisi lähellä :'(

Niin, meillä kans ongelmaa kun esikoinen hiippailee joka yö meidän sänkyyn nukkumaan. Se ei sinänsä haittaa, mutta haluaisin kumminkin, että nukkuis omassa sängyssä ettei opi tuohonkaan... Mutta se vaatii töitä, että sen sinne sänkyyn takasin saa ja kun kerran helpoiten se nukkuminen on käynyt KAIKILTA niin että no se sitten on siinä niin oon antanut olla. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja minttukissa:

Vähän tuolla tavoin mäkin oon miettinyt... Tuntuu jotenkin pahalta laittaa kyynelsilmäinen pikkuihminen takaisin omaan petiinsä, kun hän niin mielellään olisi lähellä :'(

Niin-iin..se on pieni osa lapsen ja meidän aikuisten elämästä loppujen lopuksi!
Jos se vielä parantaisi sinun yöuniasi niin tottakai toteuttaisin!

No meillä oli näin; tyttö nukkui (huonosti) omassa huoneessa 8kk -> 2v jonka jälkeen mulla paloi pinna joka öisen tytön huoneessa hyppäämisen kanssa ja siirsin sängyn meidän huoneeseen. Tyttö nukkui todella paljon paremmin. Sitten tuli muutto kun tyttö oli 2v7kk ja laitettiin tyttö omaan huoneeseen ja hups, yöt sujuu loistavasti. Muutaman kerran on tullut viereen tai itkeskellyt omassa huoneessa mutta pääsääntöisesti unet kestävät 12 tuntia äitiä herättämättä.
Että et välttämättä vesitä yhtään mitään, yövalvottajan äitinä sanoisin että hätä ei lue lakia - jos pojat nukkuvat hyvin teidän huoneessanne niin siitä vaan. Kyllä ne joskus omaan huoneeseen haluavat!

kuin sä voit olla niin kova ihminen, että et anna lastes saada olla vanhempien lähellä kun ne noin selvästi osaavat ilmaista et ovat läheisyyden tarpeessa? kyl heil syynsä on siihen et haluuvat viekkuun ja sä ja sun ukkos olette ne jotka sen syyn tein perheen kohdalla tiedätte.

kuin sä voit olla niin kova ihminen, että et anna lastes saada olla vanhempien lähellä kun ne noin selvästi osaavat ilmaista et ovat läheisyyden tarpeessa? kyl heil syynsä on siihen et haluuvat viekkuun ja sä ja sun ukkos olette ne jotka sen syyn tein perheen kohdalla tiedätte.

niimpä!!Ehkä lapsia on siunattu niin ihanilla vanhemmilla että kaipaavat lähelle yölläKIN!!

Mitä sä luulet että mä tässä juuri mietin? :D Vai etkö sinä sitten ymmärtänyt lukemaasi?

"kyl heil syynsä siihen on" - mä olen luullut että se on ihan normaalia, että lapset haluaa olla lähellä? :D Ei siihen tarvita sen kummempia syitä. Kuopus on ollut aina tuollainen, istuisi sylissä ja halisi päiväkaudet, pyytelee yhä vielä tissillekkin, on varsinainen kainaloinen, ollut aina.

Kuumimmat

Yhteistyössä