E
ELO
Vieras
Hei kaikki jo synnyttäneet!
Kenellä on kokemusta veteen synnyttämisestä tai sen yrittämisestä?
Kauanko synnytys veteen kesti, tuliko repeämiä, oliko mies mukana, miten kätilöt seurasivat.. yms.
Olisin kiitollinen kaikesta tiedosta
Kenellä on kokemusta veteen synnyttämisestä tai sen yrittämisestä?
Kauanko synnytys veteen kesti, tuliko repeämiä, oliko mies mukana, miten kätilöt seurasivat.. yms.
Olisin kiitollinen kaikesta tiedosta