Vesirokko ja häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Eli meidän ystäväpiirissä on vesirokkoa ja katsoin että jos tavataan seuraavan viikon tiistaina ja saadaan se (itämisaika 20vuorokautta) sillon mennään 1.6 jollon tauti saattaisi puhkea meidän perheeseen.

me ollaan menossa 1.7 naimisiin ja minä en ole vesirokkoa sairastanut, eli jos saan 1.6 sen ja kuukaus aikaa parantua onko vesirokko minulla jotenkin agressiivisempi ja onko siinä riski että menen naimisiin rupisena?

Pystynkö siis sanomaan että sorry en halua ottaa riskiä ja tietoisesti atistaa itseäni ja perhettä taudille vai onko tämä aivan sitä häästressiä jo missä ajattelen jo omiani..?

Sinuna en ottaisi riskiä ja tietoisesti altistaisi itseäsi taudille. Eikä minusta ole mitään ylireagointia tai häästressiä jos sanot ystävillesi että nyt ette halua tuon tautiriskin takia tavata.

ne ruvet saattaa näkyä pitkään, ei lähde välttämättä kuukadessa. Kyllä mä selvittäisin tilanteen ja pyytäisin ymmärrystä asiaan. Ja sitten meilläkin meni lapsilla niin, että yksi sairastui eka, toinen siitä viikon päästä, kolmas siitä viikon päästä ja neljäs parin päivän päästä kolmannesta eli sairastettiin pitkään.

Olen nähnyt miiutaman aikuisen vesirokkopotilaan ja näky on KAMALA!!! Vältä jos pystyt ja suosittelen jopa rokotusta tulevaisuutta ajatellen...myös jälkitaudit yleensä pahoja aikuisilla

En todellakaan lähtisi tapaamaan ketään jolla on ollut vähän aikaa sitten vesirokko, varsinkaan jos on häitä tulossa. Rokotteen voisin ottaa sekä itselleni että lapsille, aikuisella tuo vesirokko voi olla tosi raju ja pitkäkestoinen tauti. Kokemusta on!

Ottaisin sinuna rokotuksen.. mitä oon töissä aikuisiin vesirokkopotilasisiin törmänny ni ovat olleet tosi sairaita. Kysy ensin tk:sta jos testaisivat löytyykö sulta vasta-aineita verestä, jos oot saisatanu vesirokon lievänä voi mennä ohi huomamatta

pakko se on rokotusta mennä hakemaan... miten onkos kellään tietoa tosta että jos tapaa ennen rokotusta ihmisen jonka lapsella on rokko meneillään mutta jää kotiin isin kanssa ja minä tapaan äidin joka on sen jo sairastanu vuonna nakki ja sota?