Vesimiehet kaikki muka hirveitä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Girly
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Girly

Vieras
Meitä pidetään kylminä ja me ei osata olla kauaa suhteissa ja kyllästytään nopeasti parisuhteeseen. Ja olen myös sellainen ja olen monet haukut saanut siitä että olen tyypillinen paska vesimies nainen. Minulla on paljon kavereita ja osa on samanlaisia vesimiehiä kuin minäkin ja muutama taas ei ! Kertokaa mielipiteitä teidän tuntemista vesimiehistä? Mulla oli 2 hyvää suhdetta jotka kesti vähän pidempään ja molemmat horoskoopit antoivat mulle omaa vapaa aikaa olla välillä yksin. Kaksonen ja oinas sopi mulle ja ravun kanssa elämä oli helvettiä koska en saanut suhteen aikana mennä edes baariin kavereiden kanssa koska mies oli niin mustasukkainen. En osaa kertoa tunteistani ja siitäkin olen monet haukut saanut. Loukkaannun nopeasti ja olen loukkaantunut pitkään. Laitan kaikki tarpeeni etusijalle ja narsistisia piirteitä toki löytyy mutta niinhän meissä kaikissa? Joko enemmän tai vähemmän.

Mä en usko siihen, että horoskooppi määrittää ihmisen. Mutta... meidän suvussa on paljon vesimiehiä. Ja me ollaan kaikki aika lailla samanluontoisia. En kyllä allekirjoita tuota, etteikö vesimies kykene pitkiin suhteisiin. Minä yli 20 vuotta, mun vanhemmat melkein 50 vuotta, täti 40 vuotta, veli 30 vuotta.... Kyllä mä nuo aika pitkiksi suhteiksi lasken :D.

No minä olen 43v vesimies ja suhteessa ollut 10v ja minun siskoni on myös vesimies ja hän taas on kuin sinä. Eli jotkut vesimiehen viihtyy pitkään suhteessa ja jotkut ei siihen kykene ja sitoutuminen pelottaa ja tunteet menee vuoristorataa.....

Mulla pitkät suhteet ikääni nähden leijonen ja härän kanssa. Voi vaan arvata mitä mitä tulta ja tappuraa elämä on ollut. Mutta on myös sitä rakkautta, en varmaan muunlaisilta sitä voisi samanlaisena saadakkaan

Mun isä on vesimies ja ollut saman naisen eli äitini kanssa yhdessä 16-vuotiaasta saakka.
On kyllä ollut töiden vuoksi paljon kotoa pois (about 6pv/kk kotona), eli ehkä se on pitänyt heidän suhteensa viriilinä (ovat edelleen kuin rakastuneita teinejä, pussailevat kaupassa ym.).

Taaaai sitten horoskoopit eivät liity asiaan mitenkään.. :rolleyes:

[QUOTE="tjaa";30107658]En tiedä. Horoskooppimerkkeihin uskominen on kyllä turn-off.[/QUOTE]

Todellakin, itse olen kylläkin nainen eikä onneksi ole montaa miestä tullut vastaan jotka niihin enempi uskoo. En edes tiedä entisten poikaystävien tai aviomieheni horoskooppia, enkä sen puoleen omien lasteni. Eipä ole ollut mielenkiintoa etsiä kyseistä tietoa.

Meitä pidetään kylminä ja me ei osata olla kauaa suhteissa ja kyllästytään nopeasti parisuhteeseen. Ja olen myös sellainen ja olen monet haukut saanut siitä että olen tyypillinen paska vesimies nainen. Minulla on paljon kavereita ja osa on samanlaisia vesimiehiä kuin minäkin ja muutama taas ei ! Kertokaa mielipiteitä teidän tuntemista vesimiehistä? Mulla oli 2 hyvää suhdetta jotka kesti vähän pidempään ja molemmat horoskoopit antoivat mulle omaa vapaa aikaa olla välillä yksin. Kaksonen ja oinas sopi mulle ja ravun kanssa elämä oli helvettiä koska en saanut suhteen aikana mennä edes baariin kavereiden kanssa koska mies oli niin mustasukkainen. En osaa kertoa tunteistani ja siitäkin olen monet haukut saanut. Loukkaannun nopeasti ja olen loukkaantunut pitkään. Laitan kaikki tarpeeni etusijalle ja narsistisia piirteitä toki löytyy mutta niinhän meissä kaikissa? Joko enemmän tai vähemmän.

Ne on mustakin omalaatuisia persoonia. Mutta leijona ja vesimies voi olla aivan mahtava yhdistelmä, jos molemmilla on kunnioitusta toisen "visioon" ja tapaan olla.

Mun ex on vesimies ja monia samoja piirteitä kuin sulla, joka osoittaa miten horoskooppimerkit oudosti pitää paikkansa jollain yleisellä tasolla. :D Hän osaa kyllä ilmaista tunteita suht hyvin ja on kärsivällinen, tosin myös herkästi loukkaantuva ja pitkävihainen, jos ei osaa puhua riittävällä kunnioituksella, vaikka toisaalta on rentoa seuraa. Narsisti on väärä tulkinta, sillä hän on vain päällisin puolin itsekeskeinen, mutta sisimmässään hyvin empaattinen ja kiltti - ei vaan jatkuvasti kädestä pitelemässä. Hän on omaperäinen ja sinnikäs, kunnianhimoinen ja avarakatseinen.

Ja muuten, eiköhän mieskin voi olla kiinnostunut hieman okkultismista ;) Tutustukaas vaikka sellaiseen hahmoon kuin Stanley Kubrick. Ei mikään tyhmä mies ja kovasti kiinnostunut aihepiiristä. No, toki natseilla oli samaa - mutta niin on myös Japanissa, jossa uskotaan yksilön veriryhmän määrittävän häntä ihmisenä oikein tosissaan.

Tässäkin kannattaa pirstoa vähän niitä oman pään ennakkoluuloja.

En pidä itseäni kylmänä saati sitoutumiskammoisena. Ihmissuhdekenttäni on suppea, todella läheiset ihmiset ovat harvassa. Ehkä introverttiudesta voi saada kylmän vaikutelman. Kovaksi on joskus haukuttu. Olen kuitenkin hyvin pehmeä. :D

Pari vesimiestä ollut elämässä enkä kyllä enää ikinä sellaista ota! Niin lapsellisia pitkävihaisia mököttäjiä, että hermot menee. Huumorintajuakaan ei kovin paljoa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;30107918:
En pidä itseäni kylmänä saati sitoutumiskammoisena. Ihmissuhdekenttäni on suppea, todella läheiset ihmiset ovat harvassa. Ehkä introverttiudesta voi saada kylmän vaikutelman. Kovaksi on joskus haukuttu. Olen kuitenkin hyvin pehmeä. :D

Joo, niillähän on niin että ne ihmiset jotka oikeesti ottavat lähelleen saavat "erityiskohtelun" :) Tää mun vesimies - jonka kans ollaan kyllä yhä yhteyksissä - on tosin hyvin uraorientoitunut, enemmän kuin mä ja se on aika paljon. On hyvin - ja ihanan - itsenäinen nainen, muttei taas överi-itsenäinen. Ehkä joillekin hän voi olla sellainen, joka ei tunne.

Mun isä on vesimies ja ollut saman naisen eli äitini kanssa yhdessä 16-vuotiaasta saakka.
On kyllä ollut töiden vuoksi paljon kotoa pois (about 6pv/kk kotona), eli ehkä se on pitänyt heidän suhteensa viriilinä (ovat edelleen kuin rakastuneita teinejä, pussailevat kaupassa ym.).

Taaaai sitten horoskoopit eivät liity asiaan mitenkään.. :rolleyes:

Eeiiiii kai? T: vesimies :xmas:

Joo, niillähän on niin että ne ihmiset jotka oikeesti ottavat lähelleen saavat "erityiskohtelun" :) Tää mun vesimies - jonka kans ollaan kyllä yhä yhteyksissä - on tosin hyvin uraorientoitunut, enemmän kuin mä ja se on aika paljon. On hyvin - ja ihanan - itsenäinen nainen, muttei taas överi-itsenäinen. Ehkä joillekin hän voi olla sellainen, joka ei tunne.

Varmaan mielikuva jää etäiseksi niille jotka ei tunne, lienee selviö.
En mä nyt tiedä mistään "erityiskohtelusta", jotkut vaan pääsee lähemmäs, moni ei.

Hirveäähän se tietysti on, kun tässä tasapäistämisen ihmemaassa pitäisi kaikkien olla toistensa klooneja...

Viimeksi muokattu:
Minulla oli vesimiesnainen ja alussa kyllä oli läheisyyttä ja suudelmia ja halauksia mutta se nainen sitten alkoi koko ajan etäisemmäksi ja julkinen hellyttäminen oli hänelle ehdoton ei . Hän on ainoa ex kuitenkin kenen kanssa olen vielä kaveri :) hän on rento ja joku siinä luonteessa kiehtoo ;)

MIllainen on "överi-itsenäinen"?

Mä olen vesimiesnainen, enkä kyllä tunnusta itsessäni narsismia, tunnekylmyyttä tai pitkävihaisuutta. Mä oon empaattinen ja pystyn ja haluan näyttää tunteeni ihan julkisesti. Puolustan heikompia ja väärinkohdeltuja. Olen itsenäinen, mutta parisuhteeseen ryhtyessäni teen kaikkeni että se kestää. Toki mä myös ahdistun herkästi ihmissuhdeasioissa, mutta lähinnä vain vääränlaisten miesten kanssa. Kaipaan myös omaa aikaa, joka voi tietysti luoda omanlaisensa vaikutelman.

Mun mielestä mä olen ihan hyvä tyyppi, enkä ollenkaan hirveä :)

Yhteistyössä