Nussin sinun taloa koska äitini käski.Sen jälkeen menin sokkotreffeille,mukanani kaverini autosta pöllimäni hajukuuset ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Runkkasin cd-levyä koska olin pilvessä. Sen jälkeen menin mummoni luo mukanani naapurin koiran täydet kakkapussit ja uskoin aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Runkkasin CD-levyä,
koska viilsin ranteeni auki.
Sen jälkeen menin lähimpään baariin,
mukanani naapurin koiran täydet kakkapussit
ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Rakastelin
naimisissa olevaa äitiä
koska äitini käski.
Sen jälkeen menin kylpyyn,
siellä löysin maasta käyttämättömiä kondomeja
Rakastelin aasialaista, koska olin pilvessä. Sen jälkeen menin mummoni luo, siellä löysin maasta käyttämättömiä kondomeja ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani
Pidin kädessäni sinun kuumaa siskoasi, koska olin sekaisin. Sen jälkeen menin kahvilaan, matkalla löysin maasta käytettyjä kondomeja ja laitoin ne seinälle/ja söin ne/ja työnsin ne ahteriini/ ja annoin ne lahjaksi pienelle kummilapselleni
Haukuin lammasta, koska minua panettaa. Sen jälkeen menin suihkuun.
Matkalla varastin jonkun takapihalta heidän kukkaistutuksensa multineen
nauratin playboy-pupua koska äitini käski.Sen jälkeen menin kahvilaan mukanani naapurin koiran täydet kakkapussit ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Katsoin poikaystävääni koska olin pilvessä.
Sen jälkeen menin mummoni luo, siellä heitin kaikki vaatteeni pois ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Vedin turpaan Huoraa koska viilsin ranteeni auki. Sen jälkeen menin kylpyyn, matkalla kidnappasin naapurin lapset ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Löin koppakuoriaista koska viilsin ranteeni auki. Sen jälkeen menin lähimmän koulun rehtorin kansliaan, mukanani suurimmat ja mustimmat dildot mitä löysin ja revin ne kappaleiksi.
Löin Jalkapallo pelaajaa koska tykkään juhlia. Sen jälkeen menin kakalle,mukanani suurimmat ja mustimmat dildot mitä löysin ja työnsin ne ahteriini ja söin ne.
Söin sihteeriä, koska minua panetti. Sen jälkeen menin lähimmän koulun rehtorin kansliaan mukanani suurimmat ja mustimmat dildot mitä löysin ja uskon aloittavani uuden muotivillityksen roikuttamalla niitä korvistani.
Runkkasin George Bushia, koska äitini käski. Sen jälkeen menin suihkuun mukanani naapurin koiran kakkapussit ja söin ne ja työnsin ne ahteriini ja askartelin niistä itselleni uuden hatun.