Vesileikit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anis

Vieras
Parasta hierontaa klitorikselle ja aah..Nänneille saa esim.Bidee suihkulla.Veden painetta säätelemällä voi valita pika orkut tai hm.Pitkät ja nautinnolliset.Saunassa olemme harjoittaneet ns.Letkuseksiä mies suihkuttelee vettä ja välillä naidaan.Nannaa tekee ja puhdasta on.Mahtavat fiilikset saat kun kylmällä orkut ja lopuksi lämmintä vettä.Takuu rentoutus molemmille.

Takaapäin lienee paras asento siten että itse nojaan penkkiin mies tykkää kun saa rynkyttää kunnolla samalla voi antaa suihkun hieroa klitorista aahh..Omia suosikkeja ovat saippuointi leikit joissa mies usein ensin katselee mutta lopuksi ei malta olla osallistumasta leikkiin.Leikki jatkuu siten että saippuoin hänen vartaloaan aistillisesti ja vasta lopuksi peniksen mies mikäli ei vielä lauennut huuhtelen hellävaroin menen polvilleni ja annan peniksen liukua suuhuni.

Anis yhdyn puheihisi, sillä meillä harrastetaan melkein samanlaista seksiä suihku-ja saunaretkillä. Vaimo pitää kun saa pestä miehensä puhtaaksi, ja hieroa huippukuntoon, sen jälkeen minä hieron hänet huippukuntoon, ja pesen joka paikan puhtaaksi. sitten alkaa se totinen tosiasia, eli rakastelen vaimoa takaapäin suihkun alla, ja voi sitä ihanuutta ja orgasmit ovat taatut molemmille.

Hmm..Myös lämmin hunaja tai öljy ovat ihania.Meillä varmasti saunottaisiin joka ilta mutta osittain reissutöiden takia vain satunaisesti mutta sitäkin innokkaamin sitten kun se on mahdollista.Kivaa on sekin että mies tuo aina tuliaisiksi jotain ihanaa leikkeihin liittyvää.Itse olen ajatellut jos kokeilisimme sormivärejä mahtaisikohan toimia vai repeisikö vain kunnon naurut?

En nyt oikein ymmärtänyt mikä siinä niin kallista on.Täytyy myös sanoa viiden avioliitto vuoden jälkeen että hyvistä hoidoista olen valmis vaikka maksamaan.On se vaan niin ihanaa ja mikä tässä maailmassa ilmaista olisi?

En nyt oikein ymmärtänyt mikä siinä niin kallista on.Täytyy myös sanoa viiden avioliitto vuoden jälkeen että hyvistä hoidoista olen valmis vaikka maksamaan.On se vaan niin ihanaa ja mikä tässä maailmassa ilmaista olisi?

Yhteistyössä