Vertaistukiketju AA:n uhreille

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suurin osa palstalaisista on varmasti joutunut tämän tasapainottoman raivottaren uhriksi jos olet hivenenkään oikealle SKP:stä, etkä haikaile kommunismia. Itse jouduin tulilinjalle kun kyseenalaistin lupauksen lahjoittaa Hornetit Ukrainaan välittömästi ja sanoin, että olisi ehkä ollut tärkeämpää olla neuvottelemassa kymmenien miljardien Uniper kauppaa kuin vetää märkää Ruisrockissa 4 päivää. Jakakaa omia kokemuksiasi.
 
  • Haha
Reactions: Echo
vierailija
Oletko ihan varma, ettei siitä AA:sta olisi kuitenkin apua? Kesä lähenee loppuaan ja voisi olla ihan hyvä aika laittaa korkki kiinni.
SS:n saunakaljat ovat enemmän kuin kaksi koria tekstistä päätellen.
Mitä tekemistä Horneteilla on Anonyymit Alkoholistit-vertaistuen kanssa?
Annien kalakeitossa on luultavasti jotain tajuntaa laajentavaa yrttiä.
Voi siellä olla hiirikin joukossa kuten yhdessä pk-seudun filippiiniläisessä ravintolassa, joka on terveysviranomaisten käskystä suljettu.
 
Alepa mitätöi eilen pyyntöni siitä, ettei hän mainitsisi mua nimeltä joissain haukkumis-viesteissä vaikken hänelle osoittanut mitään poliittisesta kritiikistäni (vaan puhuin yleisellä tasolla), ja räksytti meikästä nimellä mainiten.
Joten koska hän ei kunnioittanut pyyntöäni, osaan mäkin:

Mä juttelisin vaikka Karl Marxin kanssa mieluummin politiikasta, kuin hänen.
Hän on häpeä sosiaalidemokratialle, laitavasemmistolle ja Sanna Marinille, koska heitä edustavat ihmiset eivät ole niin kamalia haukkumaan ihmisiä, vaan keskustelevat avoimesti. Kuittailua tulee mulle tällä palstalla vasureilta, mutta se on erilaista: avoimempaa, reilumpaa, terveempää ja asioihin keskittyvää.

Alepan asenteen muodostaa se kusi siellä kupolissaan, joka tekee hänen sanailustaan ylimielistä ilkeilyä. Se ei ole poliittista dialogia nähnytkään, vaan on moukkamaisen horiskon mäkätystä.
 
vierailija
Alepa mitätöi eilen pyyntöni siitä, ettei hän mainitsisi mua nimeltä joissain haukkumis-viesteissä vaikken hänelle osoittanut mitään poliittisesta kritiikistäni (vaan puhuin yleisellä tasolla), ja räksytti meikästä nimellä mainiten.
Joten koska hän ei kunnioittanut pyyntöäni, osaan mäkin:

Mä juttelisin vaikka Karl Marxin kanssa mieluummin politiikasta, kuin hänen.
Hän on häpeä sosiaalidemokratialle, laitavasemmistolle ja Sanna Marinille, koska heitä edustavat ihmiset eivät ole niin kamalia haukkumaan ihmisiä, vaan keskustelevat avoimesti. Kuittailua tulee mulle tällä palstalla vasureilta, mutta se on erilaista: avoimempaa, reilumpaa, terveempää ja asioihin keskittyvää.

Alepan asenteen muodostaa se kusi siellä kupolissaan, joka tekee hänen sanailustaan ylimielistä ilkeilyä. Se ei ole poliittista dialogia nähnytkään, vaan on moukkamaisen horiskon mäkätystä.
Te persut olette kaikki mielenvikainen juoppoja. Kannattaa tutkia Ylen tarjontaa ja sivistää itseään.
 
vierailija
Echo lukee Raamattua, kiillottaa sädekehäänsä ja tulee sitten tänne haukkumaan ihmisiä ja avaamaan omituisia ketjujaan, kuten eilen.
Skippaan Echon ja muidenkin mustien kirjoittajien kirjoitukset.
Nimimerkki Kilttimies kirjoitti tänään skeidaa, joten linkitin viestin valvojalle. Hän ei käyttänyt nimimerkkiään, joten voi olla hänen provoilijan kirjoittama.
 

Yhteistyössä