Vertaatteko itseänne miehenne ex-puolisoon?

• Viestiketjun aloittaja Hulttio
  • Ensimmäinen viesti
äiskis
Jaa.Sillä tavalla vertailen kyllä,että en monissakaan tilanteissa toimisi hänen laillaan.mutta ulkonaisesti minua exään on verrannut mies,lähinnä exän eduksi,isommat ryntäät jne. :\|

peuhu
Itse olen miehen exää viisivuotta vanhempi. En ole koskaan verrannut itseäni häneen. Ollaan molemmat varmaan ihan mukiinmenevän näköisiä mutta ihan erilaisia, miehen exä on runsaan kokoinen kun taas minä pieni ja hintelä, hän on tumma ja minä luonnon blondi.Tärkeintähän suhteessa ei ole kuitenkaan ulkonäkö vaan se että rakstaa toista ja on hänen kanssaan onnellinen. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 08:29 mie vaan kirjoitti:
Ei ole tarvetta verrata itseäni sellaiseen mielenvikaiseen ja jos nyt totta puhutaan kun tarkemmin asiaa ajattelen ni kyl meikäl on asiat ihan hyvin ku toisella on naamataulu ku norsun V'''lla.

Olet ilmeisesti tavannut myös minun mieheni ex- vaimon? :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 14:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 08:29 mie vaan kirjoitti:
Ei ole tarvetta verrata itseäni sellaiseen mielenvikaiseen ja jos nyt totta puhutaan kun tarkemmin asiaa ajattelen ni kyl meikäl on asiat ihan hyvin ku toisella on naamataulu ku norsun V'''lla.

Olet ilmeisesti tavannut myös minun mieheni ex- vaimon? :wave:
Toivon sydänmestä ettei ole sama tapaus!! :D

se exä
Miksi se miehen exä on juuri se, joka on rumempi ja tyhmempi ja ilkeämpi ja "häviää" vertailussa ?
Olethan sinäkin jollekin Ex. Ehkä sinun exäsi nyxä ajattelee sinusta samoin: kammottava luuska, naamakin kuin norsun v..tu. jne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 20:58 se exä kirjoitti:
Miksi se miehen exä on juuri se, joka on rumempi ja tyhmempi ja ilkeämpi ja "häviää" vertailussa ?
Olethan sinäkin jollekin Ex. Ehkä sinun exäsi nyxä ajattelee sinusta samoin: kammottava luuska, naamakin kuin norsun v..tu. jne.
No minkä sille mahtaa jos tosiaan asia on niin..?Meikä ei vertaile mut nyt kun ajattelin asiaa tarkemmin niin näin asia on.Niin eikä kaikkia voi koskaan miellyttää jonkun mielestä ruma jonkun taas ei et sillain turha vetää herneitä nenuun.Totuus tekee kipeää.

\
No ehkä näille on just sattunut sellaset rumat ja läskit exät!?Minä ainakin voisin reilusti sanoa jos mieheni ex olisi kaunis ja esim.mukava ihminen,näin ei vaan satu olemaan.
Tosin yksi vanha tyttöystävä on mielestäni tosi nätti! =)
Ja mulle on kyllä ihan sama mitä mun exän nyxä musta ajattelee..Tuskin nyt kuitenkaan kauheen rumana voi pitää!Varmaan inhoaa ihan muita piirteitä?!

se exä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 21:03 Mie vaan kirjoitti:
\
No minkä sille mahtaa jos tosiaan asia on niin..?Meikä ei vertaile mut nyt kun ajattelin asiaa tarkemmin niin näin asia on.Niin eikä kaikkia voi koskaan miellyttää jonkun mielestä ruma jonkun taas ei et sillain turha vetää herneitä nenuun.Totuus tekee kipeää.
No mutta enhän mä herneitä nenuun vetänytkään. :LOL: Kysyin vaan.
Olenhan minäkin nyxä, ja mieheni exä on ihan kamala minuun verrattuna, kuinkas muutenkaan. :LOL:

Ja kun olin exälleni exä, olin paljon nätimpi kuin hänen nyxänsä, mutta hän löysi mieleisensä.

Ihmettelen vaan, että miksi ne miehet on joskus semmosen kammotuksen kylkeensä ottaneet, menneet naimisiin, tehneet lapsia, lomamatkoja ja viettäneet herkkiä hetkiä - eivätkä koskaan nähneet, että elämänkumppani onkin ihan kammottavan näköinen ja idiootti olento kaikin puolin.
Sitten erotaan ja *tsadam* silmät aukee ja huomataan että voi h.itto mikä ämmä!
Ja sitten löytyy viehkeä kaunotar, upea ihana älykäs huumontarjuinen yms. hienoa nyxä, kunnes...... :whistle:

Mieheni exä, joka on elämäänsä niin vi.tt..uunteuneen näköinen kuin ihminen vaan olla voi ja siksi jo mielettömän ruma, pukeutuu huonosti ja on muutenkin nuhjuinen ja halpa ilmestys, ei siis ollenkaan näin upea pakkaus kuin minä =)
no, hän löytänyt jonkun onnettoman rentun kylkeensä, se mies ei ole ollenkaan niin upea kuin tämä minun mieheni, hyvä että erosivat, niin minä sain näin upean miehen, nappasin tuolta vapaana käyskentelemästä. Ja hyvä että erosivat, mies sai näin täydellisen upean naisen rinnalleen :heart: :heart:

Ninni 86
Mä yritän aina jollain tavalla verrata. Mun miehen pojan äitiin se on helppo todeta olevansa "parempi" ja kauniimpi, se on 9-v vanhempi eikä taida harrastaa minkäänlaista kuntoilua. Mut se jonka kanssa se on viimeksi seurustellut (siis just ennen mua) niin on ihan normaali muuten mut hirmu lapsellinen vaikka sekin on mua monta vuotta vanhempi. Lapsellisen määrittelen sillä että haukku mut baarissa kamalaks #&%£$!* ja yritti käydä käsiks vaikken sillon tiennyt vielä että kuka se edes on. Ja kun niitten erosta oli jo yli puol vuotta sillon. Etten ymmärrä käytöstä.

Nyt kun otitte tämän puheeksi, niin en vertaa! En ole tullut edes ajatelleeksi asiaa. Jotain jos kadehdin, niin fyysistä kuntoa koska itse olen aika rimpula ja "plösö" niinkuin sanon miehelleni. (170 cm/62 kg)
Mutta en silloinkaan ajattele ex:ää, koska hän ei ollut naisellinen nainen ja minä olen taas sitä aika lailla.

sillai joskus miettiny,et mitähän tuo ukkokulta mussa oikein näkee,kun kävelen verkkarit jalassa,heinää paidat ja hiukset täynnä. tungen rahat hevosiin ja koiriin,enkä halunnut sen uutta omakotitaloa,vaan vanhan mörskän...
exä taasen kulki mekoissa ja meikit naamalla.tilaili vaatteita ja osteli kalliita tavaroita,piti tupperikutsuja ja leipoi,ajeli hienolla autolla ja oli halunnu sen uuden talon!
eli mitä yhteläistä meillä on?
ei mitään!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:08 Amalia kirjoitti:
sillai joskus miettiny,et mitähän tuo ukkokulta mussa oikein näkee,kun kävelen verkkarit jalassa,heinää paidat ja hiukset täynnä. tungen rahat hevosiin ja koiriin,enkä halunnut sen uutta omakotitaloa,vaan vanhan mörskän...
exä taasen kulki mekoissa ja meikit naamalla.tilaili vaatteita ja osteli kalliita tavaroita,piti tupperikutsuja ja leipoi,ajeli hienolla autolla ja oli halunnu sen uuden talon!
eli mitä yhteläistä meillä on?
ei mitään!!!
heh - tää vois olla vähän niinku mun elämästä :LOL: ihan oikeesti =)

vertailu
Minä olen hoikka, hän lihava.
Minulla parempi koulutus.
Olen säästäväinen, hän tuhlari.
Minä pukeudun asiallisesti ja käytännöllisesti, hän muodin mukaan.
Minä meikkaan harvoin, hän joka päivä.
Minä asun kaupungissa, hän maalla.
Minulla on lapsia yhden miehen kanssa, hänellä kahden miehen kanssa.
Me olemme erillaisia, hyvä niin.
Minä olen onnellinen, toivottavasti myös hän.
Olen siis keskustellut mieheni exän kanssa, usein.

Blondi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 14:28 Hulttio kirjoitti:
En vertaile muuten, mutta oma mieliala nousee kohisten tavattuamme.En voi mittään sille et on ihana huomata olevansa nuorempi,nätimpi ja timmimpi. :D
Ihan samat fiilikset. Paitsi, että minä olen ex-puolisoa vanhempi, seksikkäämpi ja timmimpi! ;)

Yhteistyössä