Hulttio
En vertaile muuten, mutta oma mieliala nousee kohisten tavattuamme.En voi mittään sille et on ihana huomata olevansa nuorempi,nätimpi ja timmimpi.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 08:29 mie vaan kirjoitti:Ei ole tarvetta verrata itseäni sellaiseen mielenvikaiseen ja jos nyt totta puhutaan kun tarkemmin asiaa ajattelen ni kyl meikäl on asiat ihan hyvin ku toisella on naamataulu ku norsun V'''lla.
Toivon sydänmestä ettei ole sama tapaus!!Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 14:54 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 08:29 mie vaan kirjoitti:Ei ole tarvetta verrata itseäni sellaiseen mielenvikaiseen ja jos nyt totta puhutaan kun tarkemmin asiaa ajattelen ni kyl meikäl on asiat ihan hyvin ku toisella on naamataulu ku norsun V'''lla.
Olet ilmeisesti tavannut myös minun mieheni ex- vaimon? :wave:
No minkä sille mahtaa jos tosiaan asia on niin..?Meikä ei vertaile mut nyt kun ajattelin asiaa tarkemmin niin näin asia on.Niin eikä kaikkia voi koskaan miellyttää jonkun mielestä ruma jonkun taas ei et sillain turha vetää herneitä nenuun.Totuus tekee kipeää.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 20:58 se exä kirjoitti:Miksi se miehen exä on juuri se, joka on rumempi ja tyhmempi ja ilkeämpi ja "häviää" vertailussa ?
Olethan sinäkin jollekin Ex. Ehkä sinun exäsi nyxä ajattelee sinusta samoin: kammottava luuska, naamakin kuin norsun v..tu. jne.
No ehkä näille on just sattunut sellaset rumat ja läskit exät!?Minä ainakin voisin reilusti sanoa jos mieheni ex olisi kaunis ja esim.mukava ihminen,näin ei vaan satu olemaan.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 20:58 se exä kirjoitti:Miksi se miehen exä on juuri se, joka on rumempi ja tyhmempi ja ilkeämpi ja "häviää" vertailussa ?
Olethan sinäkin jollekin Ex. Ehkä sinun exäsi nyxä ajattelee sinusta samoin: kammottava luuska, naamakin kuin norsun v..tu. jne.
No mutta enhän mä herneitä nenuun vetänytkään. Kysyin vaan.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 21:03 Mie vaan kirjoitti:\No minkä sille mahtaa jos tosiaan asia on niin..?Meikä ei vertaile mut nyt kun ajattelin asiaa tarkemmin niin näin asia on.Niin eikä kaikkia voi koskaan miellyttää jonkun mielestä ruma jonkun taas ei et sillain turha vetää herneitä nenuun.Totuus tekee kipeää.Alkuperäinen kirjoittaja 06.03.2006 klo 20:58 se exä kirjoitti:Miksi se miehen exä on juuri se, joka on rumempi ja tyhmempi ja ilkeämpi ja "häviää" vertailussa ?
heh - tää vois olla vähän niinku mun elämästä ihan oikeesti =)Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2006 klo 00:08 Amalia kirjoitti:sillai joskus miettiny,et mitähän tuo ukkokulta mussa oikein näkee,kun kävelen verkkarit jalassa,heinää paidat ja hiukset täynnä. tungen rahat hevosiin ja koiriin,enkä halunnut sen uutta omakotitaloa,vaan vanhan mörskän...
exä taasen kulki mekoissa ja meikit naamalla.tilaili vaatteita ja osteli kalliita tavaroita,piti tupperikutsuja ja leipoi,ajeli hienolla autolla ja oli halunnu sen uuden talon!
eli mitä yhteläistä meillä on?
ei mitään!!!
Ihan samat fiilikset. Paitsi, että minä olen ex-puolisoa vanhempi, seksikkäämpi ja timmimpi!Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2006 klo 14:28 Hulttio kirjoitti:En vertaile muuten, mutta oma mieliala nousee kohisten tavattuamme.En voi mittään sille et on ihana huomata olevansa nuorempi,nätimpi ja timmimpi.