Verta luovuttamaan mars!!

"Vieras"
Mä luulin pitkään, että tupakoitsija ei voi luovuttaa verta. Mutta kuulemma voi.
Enpä silti ole vieläkään tehnyt sitä.

Mihin asti ne paikat mahtaa olla auki?
Mun pitäis saada työpaikalta lupa (=sairaala!!!) ylimääräisiin menoihin. Ja mulla kertyy miinussaldoa muista syistä hirveesti.

Että ei niin kuin muka riitä aika verenluovuttamiseen. Olen nolona.
 
Non compos mentis
Laitoin tiedustelun veripalveluun, kun tein taas sen testin. Siellä luki, että sairaalahoitoa vaatinut allerginen kohtaus. Itse en joutunut siitä sairaalaan. Toisekseen, en tiedä onko lääkitykseni ok, joten laitoin kysymyksen siitäkin. Mun O nega kelpais varmaan sullekin. ;)
 
Non compos mentis
Luovuttaisin jos kelpaisin. Mä en kyllä ymmärrä miksei kelpaa kun ei mulla oli mitään verisairautta vaan ihan tavallinen haavainen paksusuolentulehdus jonka lääkitys ei edes vaikuta mitenkään vereen.
Niin no, sitä en tajua miten se avioseksi suojaamattomana on yhtään sen parempi. Mistä sitä oikeasti 100% varmuudella tietää, ettei se toinen ole pettänyt?
 
Just nyt ei pysty.. Normaalisti luovutan about sen 90pv välein, mutta nyt tuli raskauden takia tauko..
Oulussa on mun mielestä tosi helppo käydä luovuttaan, kun se luovutuspiste on ihan keskustassa. Voi shoppailureissun jälkeen näppärästi poiketa siellä (ja siellä saa niitä hyviä kolmioleipiä, jos on shoppaillessa hiuka päässy yllättämään..:D)
 

Yhteistyössä