verta kakkassa

Tuttu tunne :$ omalla kohdallani kyllä syy löytyi tähystyksessä. Lima on merkki siitä, että suoliston pinta tms. on rikki ja elimistö yrittää itse korjata tilannetta.. Veren tulo johtuu ehkä jostain muusta, pienistä hhavaumista tms.? Outoa, jos sinulla ei mitään syytä tähyssäkään löydetty. Itselläni on krooninen paksusuolentulehdus, jonka "tärkeimmät" oireet ovat juuri lima ja veri.. Itselläni oireet alkoivat ainakin jo vuosi ennen kuin mitään diagnoosia tehtiin (tai edes tutkittiin kunnolla). Sitten kun tulin raskaaksi niin vasta silloin otettiin tosissaan vatsavaivani. Sairauskin oli levinnyt jo melko pitkälle siinä vaiheessa. Tähystyksessä on sinultakin varmasti otettu koepaloja ja niistä lopulta selviäisi jos kyse olisi jostain tämänkaltaisesta sairaudesta..

Voin suositella idoformin maitohappobakteereja, jotka hajoavat vasta pidemmällä suolistossa kuin jotkut toisen merkkiset. Niistä saattaa olla apua myös sinullekin. Myös ruokavalioon kannattaa kiinnittää huomiota jos jokin tietty ruoka-aine saa vatsan helpommin sekaisin? Toivottavasti oli jotain apua vastauksestani.. Lisääkin voin kirjoitella jos haluat. :wave:
 
Kiitti vastauksesta! Tää painaa mun mieltä todella paljon...
Mulla ei otettu tähystyksessä ees niitä koepaloja, koska siellä ei näkynyt yhtään mitään häikkää niissä limakalvoissa, niin lääkäri aattelin sen olevan turhaa. Voi olla, että joudun vielä uudestaan tähystykseen, jos tää veren tulo lisääntyy.
Joo mä aloitin just eilen syömään sitä Idoformia. Tuntui viimeksi auttavan jonkin verran.
 
Hyvä jos tuntuu auttavan nuo kapselit =) Toivotaan, ettei kyse olisi kohdallasi mistään vakavammasta! Tätä omaa tautia en toivoisi kyllä kenellekkään.. Outoa, etteivät ottaneet koepaloja -no, kyllähän lääkärit yleensä ovat asiantuntijoita näissä asioissa ;)
 

Yhteistyössä