V
vierailija
Vieras
Täältä valtio saisi hyvin verotuloja lisää, jos päättäjät niin haluaisivat. Paljon mukavampaa on kuitenkin kiristää lapsilta ja vanhuksilta, jo ennestään yhteiskunnan heikoimmassa asemassa olevilta.
http://www.hs.fi/kaupunki/a14800438...i&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage
http://www.hs.fi/kaupunki/a14800438...i&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage