Mulle ja miehelle tuli ne korjatut veropäätökset reilu kuukausi sitten, samana päivänä molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Miten kaikille on tullut jo veropäätös? Onkohan meidän kunnassa unohdettu koko asia?!?!
Mulle ja miehelle tuli ne korjatut veropäätökset reilu kuukausi sitten, samana päivänä molemmat.Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:Miten kaikille on tullut jo veropäätös? Onkohan meidän kunnassa unohdettu koko asia?!?!
Mikä siinä on surullista? Ei mulla ainakaan kiinnosta antaa rahaa valtiolle lainaan joka kuukausi, mieluummin otan suoraan omaan pussiinAlkuperäinen kirjoittaja :D:täh
mulle tulee vaan 104 euroa
No ihan vaikka provisioista yms.Niistä maksetaan yleensä lisäveroprosentin mukaan.Sitten tasoittuu kuitenkin lopullisessa verotuksessa.Myös asuntolainojen korko vaihtelee...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tätä minäkin ihmettelen...Alkuperäinen kirjoittaja Jepulis:Siis miten pihalla te ootte omasta verotuksestanne ja sen muodostumisesta, miten hitossa voi tulla palautuksia tonnikaupalla? Ymmärrän kyllä matkakorvaukset jne jälkikäteen, mutta että monta tonnia??
Onneksi valtio maksaa palautukselle korkoa :snotty: Parempaa kuin pankit,monesti muuten käytötilin korko voi olla tasa pyöreä nolla.Alkuperäinen kirjoittaja palautuksia alle satku:Mikä siinä on surullista? Ei mulla ainakaan kiinnosta antaa rahaa valtiolle lainaan joka kuukausi, mieluummin otan suoraan omaan pussiinAlkuperäinen kirjoittaja :D:täh
mulle tulee vaan 104 euroa