Veronpalautukset tilillä, mitä aijot ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22585174]Onko veronpalautukset ihan pakko törsätä heti? Eikö niitä voi jättää tilille säästöön?[/QUOTE]

No mitä jos säästötilillä on jo ihan riittävästi muutenkin, niin että voi ihan hyvin käyttää nämä rahat shoppailuun? Joululahjoja meillä niillä ostetaan, niin kuin joka vuosi, tosin tänä vuonna palautuksia tuli niin paljon, että lähdetään helmikuussa lomalle jonnekin.

Palautukset laitoin paikkaamaan edes vähän sitä ammottavaa aukkoa säästötilillä jonka olen viimeisen vuoden aikana sinne kovertanut.... :/ Tullut osteltua vähän kaikenlaista, turhaa ja turhempaa... Nyt tiukka linja, rahat säästöön ja ostoksille vasta kun aukko on kokonaan täytetty ( eli varmaan joskus ensi kesänä.... huoh... )

Maksoin Mastercard-velat pois sekä itseltä että mieheltä, sitten suurin osan säästötilille. Sen verran jätin omalle tilille että pääsen hammaslääkäriin ja gynelle. Ja lisäksi kampaajalle :p

Käytetään talon remontoimiseen. Palautukset johtuvat edellisen remontin kotitalousvähennyksistä.

Mekin saatiin nimenomaa kotitalousvähennyksistä ihan kivasti tuntuva setti. Mutta ollaan me myös syydetty rahaa talon remontointiinkin.

Mulle tuli alle satku, joten eipä sillä isoja. Tähän jouluhömpötykseen varmaan menee kuun kuluessa... Mies sai reilun tonnin, lainojen makseluun menee. Pikku reissu tehdään vuoden vaihteen jälkeen :)

Palautukset laitoin paikkaamaan edes vähän sitä ammottavaa aukkoa säästötilillä jonka olen viimeisen vuoden aikana sinne kovertanut.... :/ Tullut osteltua vähän kaikenlaista, turhaa ja turhempaa... Nyt tiukka linja, rahat säästöön ja ostoksille vasta kun aukko on kokonaan täytetty ( eli varmaan joskus ensi kesänä.... huoh... )

No kauanpa se ostolakko kesti!!!! Sinne vilahti PUOLET palautuksista houkutusten verkkokauppaan.... No, tulee kotiin uudet cd-hyllyt jotka todella tarvitaan mutta silti! Miksi pitää olla NIIIIIIN heikko...????

olen tällä hetkellä sossupummi, vasta päättyneistä opinnoistani tulleet parisataa veronpalautusta menee normaaliin elämiseen koska veronpalautusten vuoksi en saa tukia tässä kuussa. jospa ensi vuonna olisi jo työ ja jäisi palautukset käteen :)

Yhteistyössä