Verokorttini hukkui sisäisessä postissa. Mitä nyt tapahtuu? (muuta kun olen PEEAA)

kyllä ottaa päästä.. tänään palkka pv. Lähetin verokortin viikko ennen ja työpaikan sisäisessä postissa. työnantaja sanoi että se kerkeää hyvin perille. No Palkasta 1400 e oli maksettu 400 euroa.. 1000 euroa on siis mennyt verotukseen. Mitä ihmettä? No.. se ei sitten ilmeisesti mennyt perille.
oon lirissä koska en saa maksettua vuokraa. Mitä mä nyt voin tehdä, saanko ikinä mun rahoja takasin?

Mä oon niin vihanen ja en voi syyttää itseäni koska tää ei oo mun vika...
 
"vieras"
Ja missään ei kannatta soittaa vaikka palkanlaskijalle? :headwall: Ja jos verokortti on hukkunut, niin sitten haet uuden verotoimistosta. So simple! Tai saa sen vissiin tulostettua jotenkin netistäkin nykyään. Kyllä ne sen sitten oikaisee suraava(/i)ssa tilissä.
 
joo eiköhän se onnistu että maksaa vuokran ens kuussa mutta päästä tää ottaa ja ihan sikana. Mä tartten ne rahat ja pelkään että en saa niitä enää takas (muutako ens vuonna veronpalautuksina enkä halua niitä sillä tavalla)
 
[QUOTE="vieras";24735300]Ja missään ei kannatta soittaa vaikka palkanlaskijalle? :headwall: Ja jos verokortti on hukkunut, niin sitten haet uuden verotoimistosta. So simple! Tai saa sen vissiin tulostettua jotenkin netistäkin nykyään. Kyllä ne sen sitten oikaisee suraava(/i)ssa tilissä.[/QUOTE]

Joo no tarkotus olis soittaa mutta ei se sitä päätä saanko mä ne rahat takas vaan verotus..
 
kyllä kuule viitsin, mua niin ärsyttää tää tilanne...
Itse sanoivat että kyllä se kerkeää... luotin siihen ja mun rahat meni. Mua nyt vaan stressaa jos ne tosiaan saa takautuvasti veron palautuksina.. tai se että kaikkea ei saa vaan jonkun pienen osan.. että ne ottaa ittellee enemmän vaikka ne kuulus mulle.
Ihan niinku veroa ei tarpeeks maksettas
 
"nii"
mitä helvettiä sä selität? Kuka ottas ne rahat? Oot maksanu veroa liikaa, toki saat takas ne, jo seuraavassa. Olen itseki sairaalas töissä ja mäin siellä toimittiin, kun kerran oli verokortti myöhässä. Mitä sä teet jos brutto on noin vähä?
 
voi hyvää päivää ja uusavuttomuus.
Kukaan ei meistä palstalla voi kattoa kristallipalloon.

Soita palkanlaskijalle. Hän selvittää verotodistuksesi tilanteen, ja jos voi korjaa vasrasti asian. Jos ei, niin ne tulee palautuksina eikä kukaan (verottaja) vie niistä mitään omaan pussiinsa.

Jos sulla on lapsia, soita sossuun ja selitä tilanne. Varmaankin auttaavat lapsiperhettä poikkestilanteessa maksamalla vuokran.
 

Yhteistyössä