O
"opiskelija"
Vieras
Olen 17-vuotias opiskelija, teen siis töitä koulun ohella.
Nyt kävi niin, että verokortin tuloraja ylittyi.
Verokortissani oli tämä 1200 euron raja, josta ei mene veroa.
Soitin verotoimistoon ja tilasin uuden kortin, mutta en kerennyt toimittaa sitä työnantajalle ennen marraskuunpalkan laskua. Omien laskujeni mukaan ylimenevä määrä oli n. 145
Osaako kukaan sanoa mitä nyt tapahtuu?
Vien tämän uuden verokortin työpaikalleni, mutta peritäänkö multa veroja takaisin vai mitä ?
Nyt kävi niin, että verokortin tuloraja ylittyi.
Verokortissani oli tämä 1200 euron raja, josta ei mene veroa.
Soitin verotoimistoon ja tilasin uuden kortin, mutta en kerennyt toimittaa sitä työnantajalle ennen marraskuunpalkan laskua. Omien laskujeni mukaan ylimenevä määrä oli n. 145
Osaako kukaan sanoa mitä nyt tapahtuu?
Vien tämän uuden verokortin työpaikalleni, mutta peritäänkö multa veroja takaisin vai mitä ?