Veroehdotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Keväällä kun tuli veroehdotus. Minun piti lähettää se takaisin kun lisäsin siihen työmatka kilometrit. Uutta ehdotusta ei ole vieläkään tullut. Mites muilla? Onko kenelläkään tietoa koska tulee?

meille tuli eilen. Veroehdotuksessa oli laitettu että saan palautksia 200e, mutta sitten ku tuli tämä lopullinen verotus, niin siinä olikin että tuli mätkyjä kelkein 140e.
Mä en tehnyt mitään muutoksia siihen. kun tutkin tarkemmin niin multa puuttui tästä lopullisesta verotuksesta tuloja . pitänee käydä selvittämässä tuolla verotoimistossa asia.Virheitä voi sielläkin sattua ja toki munyt pitää nää mätkyt maksaaa, vaikka heillä oliskin virhe tapahtunut

meille tuli eilen. Veroehdotuksessa oli laitettu että saan palautksia 200e, mutta sitten ku tuli tämä lopullinen verotus, niin siinä olikin että tuli mätkyjä kelkein 140e.
Mä en tehnyt mitään muutoksia siihen. kun tutkin tarkemmin niin multa puuttui tästä lopullisesta verotuksesta tuloja . pitänee käydä selvittämässä tuolla verotoimistossa asia.Virheitä voi sielläkin sattua ja toki munyt pitää nää mätkyt maksaaa, vaikka heillä oliskin virhe tapahtunut

Ei niitä mätkyjä tarvii maksaa, jos päätöksessä on virhe. Selvitä mikä siinä on mielestäsi väärin ja hae korjausta nyt heti, niin ehdit vielä saada uuden päätöksen. Jos et hae korjausta, niin sit tietty joutuu maksamaan. En oikeen ymmärrä miten sulle voi tulla maksettavaa, jos alkuperäisessä olleita tuloja on nyt poistetttu. Silloinhan pitäis veroja maksaa vähemmän eli palautusta tulla lisää. Oletko varma, ettei sinne ole lisätty mitään tuloja?

Yhteistyössä