kiertokirjeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Essi

Vieras
Ompas nyky äidit kiireisiä - tai ainakin ne keille olen postittanut kirjeet- ennen uutta vuotta meille lapsille tuli tarra kiertokirje,jossa sai itse heti 1 arkin tarroja ja sit piti ite lähettää 4 eteenpäin kirje sekä sille jonka nimi listassa ekana..
No meille ei ole vielä tänäänkään tullut takaisin yhtään tarraa. tässä kirjeessä oli erikseen huomautus et lähettään eteen päin viikon sisällä tai jos ei ehdi osallistua niin lähettää kirjeen lähettäjälle takaisin!!!

Kyllä mulla ÄRSYTTÄÄ ja kuitenkin kun kyse lapsista ja nämä odottivat milloin posti tuo tarroja!!!

no enpä kyllä viitsisi reagoida saamaani kiertokirjeeseen millään lailla. Eiköhän se vaan roskiin suoraan menisi. Miksi niitä lähetetään??

ja mua taas ärsyttää kaikki ällöttävät kiertokirjeet ja erityisesti sellaset missä pitää jotain ostaa ja lähettää jollekin nimelle listassa. oon lapsillekin opettanu että heittävät sellaiset suoraan roskiin. samoin kuin kaikki falskit sähköpostit / tekstiviestit tyyliin "lähetä tämä eteenpäin niin jotain kivaa tapahtuu" tai "oot paras ja ainoo ystäväni, lähetä kolmellekymmenelle"

osta pennullesi kaupasta tarroja jos ne niitä kaipaa.

Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
ja mua taas ärsyttää kaikki ällöttävät kiertokirjeet ja erityisesti sellaset missä pitää jotain ostaa ja lähettää jollekin nimelle listassa. oon lapsillekin opettanu että heittävät sellaiset suoraan roskiin. samoin kuin kaikki falskit sähköpostit / tekstiviestit tyyliin "lähetä tämä eteenpäin niin jotain kivaa tapahtuu" tai "oot paras ja ainoo ystäväni, lähetä kolmellekymmenelle"

osta pennullesi kaupasta tarroja jos ne niitä kaipaa.

Pointtihan tässä nyt olikin se että kuinka välinpitämättömiä ihmiset ovat -otetaan kyllä vastaan kaikki mitä ilmaseksi saadaan mut ite ei sitten olla valmiita tekemään mitään!

ja ostettu on ;P

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pointtihan tässä nyt olikin se että kuinka välinpitämättömiä ihmiset ovat -otetaan kyllä vastaan kaikki mitä ilmaseksi saadaan mut ite ei sitten olla valmiita tekemään mitään!

ja ostettu on ;P
Otetaan vastaan? Onko joku pyytänyt?

Kiertokirjeet on hanurista. Koskaan en lähetä yhtä ainutta kiertokirjettä eteenpäin. En paperia enkä sähköpostia. En vaikka siellä uhkailtaisiin että "Jari Sillanpää tulee kotiisi kolmeksi viikoksi jos katkaiset ketjun".

Miten niin otetaan vastaan? Enhän minä mitään saa kun en kirjettä eteenpäinkään lähetä. Vai oliko tuo siis sellainen kirje, missä sai tarra-arkin jo heti kirjeen mukana?

Enkä minä myöskäään pyydä mitään kiertokirjeitä, mutta jos joku minulle sellaisen lähettää, minkä minä sille voin?

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja ostettu on ;P
Otetaan vastaan? Onko joku pyytänyt?

Kiertokirjeet on hanurista. Koskaan en lähetä yhtä ainutta kiertokirjettä eteenpäin. En paperia enkä sähköpostia. En vaikka siellä uhkailtaisiin että "Jari Sillanpää tulee kotiisi kolmeksi viikoksi jos katkaiset ketjun".

Oi vitja, jos tuollanen uhkaus olis niin EN VARMASTI lähettäs eteenpäin :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi:
Ompas nyky äidit kiireisiä - tai ainakin ne keille olen postittanut kirjeet- ennen uutta vuotta meille lapsille tuli tarra kiertokirje,jossa sai itse heti 1 arkin tarroja ja sit piti ite lähettää 4 eteenpäin kirje sekä sille jonka nimi listassa ekana..
No meille ei ole vielä tänäänkään tullut takaisin yhtään tarraa. tässä kirjeessä oli erikseen huomautus et lähettään eteen päin viikon sisällä tai jos ei ehdi osallistua niin lähettää kirjeen lähettäjälle takaisin!!!

Kyllä mulla ÄRSYTTÄÄ ja kuitenkin kun kyse lapsista ja nämä odottivat milloin posti tuo tarroja!!!

Siis ei ole totta,mulla ihan sama juttu ja sama kirje!! Ennen joulua ja laitettu eteenpäin.En edes muistanut koko asiaa,paitsi viimeviikolla tuli mieleen,kun tuli yksi tarra-arkki.On minustakin ihan ihmeellistä toimintaa vanhemmilta.Minä olen ainakin kysynyt ensin vanhemmilta että haluavatko semmoisen kirjeen ja tarroja ja jos kirjeen luettuaan on sitä mieltä että joo,niin luulisi,että silloin tekee sen mitä on aikonut.Jos postissa olisin laittanut,niin ymmärtäis jos ei kuuluis mitään,mutta kun ihan erikseen kysytty että haluaako hommaan alkaa.Meilläkin annettiin siis 5 arkkia tarroja ja vaan yksi tullut.Ärsyttävää!!!!

Yhteistyössä