"tarrakerhosta"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mh

Vieras
olisiko kukaan joka haluaisi lapselleen tarroja, tarrakerhon kautta. siinä pitää lähettää kuudelle ystävälle ja kirjeen lähettäjälle tarra-arkki ja sit viikon sisällä voit saada jopa 36 tarra-arkkia lapsellesi.

pientä vaivaa vanhemmilta mutta mikä ilo lapsella kun postiluukusta tipahtaa kirje jossa on hänelle tarroja=)

Meille tuli sellainen, että 4:lle kaverille ja ensimmäiselle listalle olevalle tarra-arkki. Ja yhtään ei ole tullut takaisin, vaikka laitoin lapsen kanssa kirjeen eteenpäin. Toinen vain odottaa niitä tarroja ja harmittaa, jos ei saa yhtään tarra-arkkia.

Mä oon se paskiainen, joka jätti lähettämättä eteenpäin, mutta ihan vaan siksi, että kahden viikon sisällä me saatiin 4 tuollaista kirjettä.. Ensimmäiseen osallistuttiin, seuraavista ilmotettiin lähettäjille, että meillä ei ole enempää sellaisia tuttuja, joille voisi lähettää. Muut ymmärsivät, mutta yksi ystäväni veti hirveän herneen nenään.. Lähetettiin tosin tarrakirjeet suoraan kirjeissä mainituille henkilöille, ettei ihan plörinäksi mene..

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Meille tuli sellainen, että 4:lle kaverille ja ensimmäiselle listalle olevalle tarra-arkki. Ja yhtään ei ole tullut takaisin, vaikka laitoin lapsen kanssa kirjeen eteenpäin. Toinen vain odottaa niitä tarroja ja harmittaa, jos ei saa yhtään tarra-arkkia.

Laita nimettömänä itse kirjeessä tarroja omalle lapsellesi, niin ei lapsi täysin pety..

Yhteistyössä