Sain kirjeen tuntemattomalta mieheltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tilda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tilda"

Vieras
Eilen illalla kolahti postiluukusta. Luulin, että tuli mainoksia, enkä tajunnut kun myöhemmin, että olikin tullut kirje...
Kuoressa luki mun etunimi, tosin väärin kirjoitettuna.
sisällä oli A4-arkki, täynnä tekstiä. Siinä kirjoittaja kertoi olevansa yksinäinen ja etsivänsä ystävää kaikkeen kivaan, kuten lenkkeilyyn, kokkailuun jne.
Haluaisi kuulemma tutustua minuun ja lopussa oli puhelinnumero ja miehen etunimi.
Otin numeron perusteella selvää miehen koko nimestä ja siinä vaiheessa tajusin, että tää sama tyyppi lähetti mulle kirjeen puolitoista vuotta sitten naapurini välityksellä. En silloinkaan soittanut. Mutta kerran se pysähtyi autolla kohdalleni kun kävelin ja sanoi jotain, että en oo ottanut yhteyttä. Mä vastasin ihan nätisti, että en nyt oo etsimässä miestä elämääni.
Nyt se sit yrittää näköjään uudestaan.
Mut eikö tuo oo vähän outoo, että laitetaan vaan joku kirje, missä ei oo ees koko nimee, eikä ikää tms?! :O
Toivottavasti se ei ala kyylätä mua, kun se nyt ei tosiaankaan ole mun tyyppiäni...
Mut joo arvostaisin kyllä paljon enemmän jos uskaltais tulla juttusille, eikä lähettelis vain nuita lappuja.

Mä törmäsin samantyyliseen juttuun tässä männä viikolla. Kun lehdessä kirjoitettiin jotain suomalaisista nimistä japaniksi yms. niin huvikseni sitten googlasin oman nimeni selvittääkseni onko silla jokin merkitys japaniksi. Eipä ollut,mutta sieltä löytyi suomi24.fi sivustolla oleva etsintäkuulutus. Joku jota en tunne,on laittanut kyselyn sinne minusta 6v takaa! Joku ,jonka kanssa olin samassa ammattikoulussa.. Joku joka tietää mun nimen,mutta mä en tiedä mitää tästä ihmisestä.. Oli melkosen puistattava lukea oma nimi ynnä muuta minuun liittyvää jostain googlesta. Ei kyllä ole ottanut minuun muuten yhteyttä tms. mutta silti. Ja ei,en vastannu etsintäkuulutukseen,olen perheellinen..

Mahtaakohan se olla vähän "erilainen"? Tuo ei kuulosta ihan perinteiseltä lähestymisyritykseltä. Toimi hänen tavallaan ja kirjoita lyhyt kirje, jossa kerrot, että et etsi nyt miestä elämääsi ja kaikkea hyvää sinulle tms.

Mulla oli joitain aikoja sitten vähän samankaltainen tapaus. Sain kirjeitä töihin jne.
No, en kyllä ollut yhtään kiinnostunut, mut kävi vähän ressukkaa sääliksi ja laitoin sitten miehelle viestin, etten valitettavasti nyt tällä hetkellä etsi seuraa mutta onnea onnen etsintään...
VIRHE! Enhän mä tajunnut, että siinä se sitten sai mun numeron ja häiriköinti alkoi.
Viestejä ja puheluita tuli satoja yhden viikon aikana. Töissä vaihdettiin mun iltavuorot pois, koska tää ukko vahtas pihalla koska lähden kotia.
Vaihdoin numeron ja onneksi oli elämän muutos muutenkin menossa ja vaihdoin paikkakuntaa. En tiedä kuinka pitkälle mies ois ollu valmis menemään, kun oli vakaasti päättänyt tehdä meistä parin.
Ole varovainen.

Juu, en aio laittaa viestiä, enkä myöskään soittaa. Sain just kuulla ystävältäni, että tyyppi ois hajottanut edellisen naisystävänsä ikkunat. En tidä onko totta vai huhupuheita. Onneks asun ylimmässä kerroksessa.

älä reigoi miehen kirjeisiin, viesteihin tms. jättää sinut aikanaan rauhaan ja etsii uuden kohteen. joskus aikoinaan opiskellessani tuollaista häiriökäyttäytymistä on kohdellani sattunut. Yksi kaunis ele väärän miehen suuntaan kuten hymy, ystävällinen sana voi mies tulkita väärin ja alkaa vainota. Paras tapa päästä eroon: ÄLÄ REAGOI.

Yhteistyössä