Veroehdotus

juu miun veroehotus kyllä oli mukavilla uutisilla, mutta ne uutiset ei enää lohduttaneet kun aukaisin miehen kirjeen...miksi ois miksi tuo mies on niin tumpio että ei voi pitää huolta vero%staan
 
IhanaValo
Meillekin tuli vihdoin ne laput, ja plussaa kummallekin.Miulle vähän enemmän ja miehelle vähän vähemmän, ehkä se nousee hiukan kuhan mies laittaa ne matkakulutkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:
Meil oli ekaa kertaa molemmilla hyviä uutisia. Mä oon saanu aina palautuksia jonkun verran ja ukko mätkyjä. Nyt mä vissiin nalkutin tarpeeksi siitä prossan nostosta ;) Saako kysyä paljon tuli?
mulle +noin 240? ja miehelle -noin 190e
 
vieras
Meillä tuli ukolle. Saa palautuksia vähän yli 1800 ekua.
Mulle ei oo vielä tullu, mutta epäilen et tulee aikalailla saman verran palautuksia mullekin. Viime vuoden tulot oli meillä saman verran melkein, ja sama veroprossa.
Ja tohonko vielä lisätään matkakulut niin on kivat joulurahat. =)

Tosin tarkotuksellakin on meillä ollu tarpeeks iso veroprossa (joka ei käytännössä kuukausipalkassa näy), ja vaikuttaahan noi asuntolainan korotkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
meillä alkaa d ja eilen tuli mutta sukunimel ei pitäs ollamitää tekemistä
Ai ei vai? Mä olen joskus kuullu et ne tulis aakkosjärjestyksen mukaisesti
no sitten kyllä jossain tökkis ja pahasti meillä sukunimi alkaa Aalla ja juu ei oo kummallakaan viel näkyny :kieh:
Mulla alkaa sukunimi A:lla ja tuli tänään. Miehen tuli jo aikaa sitten ja sukunimi alkaa K:lla...
 
ddfdff
Mies sai kuoren pari kolme päivää sitten. Palautuksia yli 1200 euroa. Että osaakin olla idiootti, kun ei voi laittaa veroprosenttia kohdilleen. Typerää antaa valtiolle edullista lainaa.

Minä sain kuoren tänään ja palautuksia tulossa reilu 300 euroa. Aikas iso summa tuokin. Olisi ollut sillä enemmän käyttöä hoitovapaan aikana.

Meillä samaa sukunimi, alkaa T:llä, ja silti oli kolmen päivän ero postituksessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulenvire:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meille tuli molemmille tänään ja reilu tonttu käteen on ihan kiva joululahja itselle :D
Juu, ihan mukavia joululahjoja noi on, meille tuli yhteensä 2300?. En pistä pahakseni :)
juu, sanoi kuka mitä vaan, niin aina musta kivempi noin päin.. =)
 

Yhteistyössä