J
juliet
Vieras
paljonko maksat veroa äitiys/vanhempainrahasta?mietin tossa, että paljokohan tommosesta n 1500 euron äitiysrahasta pitäis maksaa veroa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:änkeän samaan ketjuun, jos joku tietäisi. Mitenkäs verotus kotihoidontuella ollessa? Itsellä ensivuonna tuloja vain kotihoidontuki (tänävuonna samoin), niin mitähän pitäisi odottaa veroprosentiksi? Tänä vuonna veroprosentti ollut se, mitä verotoimisto "tarjosi" ja yhtään en tiedä, onko luvassa mätkyjä vai palautuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Mulla tuloina vaan kh ja veroprossa oli 12%
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:änkeän samaan ketjuun, jos joku tietäisi. Mitenkäs verotus kotihoidontuella ollessa? Itsellä ensivuonna tuloja vain kotihoidontuki (tänävuonna samoin), niin mitähän pitäisi odottaa veroprosentiksi? Tänä vuonna veroprosentti ollut se, mitä verotoimisto "tarjosi" ja yhtään en tiedä, onko luvassa mätkyjä vai palautuksia.
Kannattaa hankkia etuisuutta varten verokortti sillä kelahan ottaa veroa vähintään 20% ellei toimita erikseen verokorttia etuisuutta varten. Itellä meni viime vuonna veroa vain 10% ja onneksi tarkistutin sillä olis ottanu päähän jos olis mennyt niistäkin vähäisistä tuloista se 20%.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:änkeän samaan ketjuun, jos joku tietäisi. Mitenkäs verotus kotihoidontuella ollessa? Itsellä ensivuonna tuloja vain kotihoidontuki (tänävuonna samoin), niin mitähän pitäisi odottaa veroprosentiksi? Tänä vuonna veroprosentti ollut se, mitä verotoimisto "tarjosi" ja yhtään en tiedä, onko luvassa mätkyjä vai palautuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Mulla tuloina vaan kh ja veroprossa oli 12%
Oliko sulla lainoja jotka laskee prossaa?