Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Perhe-elämä
Verkkokauppa.com kokemuksia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="EKAN, post: 31861354, member: 144761"]</p><p><strong>VERKKOKAUPPA.COM:lla HÄIKÄILEMÄTÖN TOIMINTATAPA. </strong></p><p><strong>Verkkokauppa.com kanssa asiointi toimii kun tuotteissa ei ole mitään virheitä tai toimituksissa ongelmia. Kun tuote tulee virheellisenä tai vahingoittuneena, alkaa todella suuret ongelmat! Ohessa dokumentit VERKKOKAUPPA.COM toimintatavoista kun televisio saapui kotiosoitteeseen rikkoontuneena. Kysymyksessä on erittäin kallis iso 75” 4K Samsung televisio – hankintahinta 2100 €. Pakkauslaatikko piti purkaa tuotteen päältä sen ison koon takia, josta syystä pakkauslaatikkoa ei ollut ehjänä palautukseen käyttää. Ohessa asiaan liittyvä keskustelu.</strong></p><p></p><p><strong>ek, 2.2.2018 </strong>Televisiossa on kuljetusvaurio vasemmassa yläkulmassa. Oheisissa liitteissä kuvat televisiosta ja tilausdokumenteista. Pakkauslaatikko on laitettu roskiin - ei voi käyttää. Pyydän noutamaan ja toimittamaan uusi televisio mahdollisimman pian!</p><p><strong>Boris, 3.3.2018 Verkkokauppa. Huollon asiakaspalvelu </strong> </p><p>Hei. Pystymme tilaamaan noutokuljetuksen mahdollista vaihtoa tai palautusta varten. Alkuperäinen pakkaus toimii pakkausmateriaalina, valitettavasti meillä ei ole tarjota pakkausmateriaalia. Muistattehan pakata tuotteen hyvin, koska muuten posti ei onnistu vastaanottamaan tuotetta toimitettavaksi.</p><p><strong>Jussi, 9.2.2018 Verkkokauppa Asiakaspalvelu. </strong>Hei. Tässä vielä aiempi viesti uudelleen. Kerroit, että osoite on oikein. Välitin huoltoomme myös tiedon, että kaipaat ohjeita television pakkaamiseen. Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti.</p><p><strong>ek, 2.2.2018 </strong>Moi . osoite on oikea</p><p><strong>Atte, 9.2.2018 Huollon asiakaspalvelu.</strong> Olemme tilanneet tuotteellesi kuljetuksen Postilta. He ovat sinuun yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa ja sopivat tarkemmin noutoajankohdan. Pakkaa tuote (esimerkiksi kuplamuovilla) valmiiksi kuljetusta varten ulko-oven välittömään läheisyyteen tai muualle josta kuljetusliike helposti ja nopeasti sen saa. Liitä mukaan kuitti, vikaseloste tai palautuslomake sekä yhteystietosi. Palautuslomake löytyy täältä: <a href="http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf">http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf</a> Mikäli sinulla ei ole mahdollista ottaa kopiota kuitista mainitse kuitti-/tilausnumero selkeästi vikaselosteessa. Ilman asianmukaisia dokumentteja saapuvia lähetyksiä ei saada käsiteltyä ollenkaan tai käsittely viivästyy huomattavasti.</p><p><strong>Ville,16.2.2018 Verkkokauppa Huolto.</strong> Hei, TV on saapunut huoltoomme puutteellisesti pakattuna ilman alkuperäistä laatikkoa ja esim. jalusta puuttuu kokonaan. Havaittu fyysinen vaurio: paneeli vioittunut siihen kohdistuneen iskun tai paineen takia. TV:lle myönnetty valmistajan rajoitettu takuu sekä tuotetta koskeva myyjän virhevastuu on päättynyt vauriosta johtuen. Haluatko että laite toimitetaan huoltoyhtiölle maksulliseen huoltoon / arvioitavaksi kotivakuutusta varten?</p><p><strong>ek,19.2.2018 </strong>Terve. Toimittamanne tuote on saapunut vaurioituneena vasempaan yläkulmaan josta on lähetetty kuva ja vaurio on syntynyt kuljetuksessa eikä sillä ole mitään tekemistä minun kotivakuutuksen kanssa , olen ilmoittanut etukäteen ettei alkuperäistä pakkausta ole ja sillä ei ole vaurion kanssa mitään tekemistä . joten olen vailla uutta televisiota enkä mitään korjausta.</p><p><strong>Hanna, 20.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä.</strong> Hei,Televisiossa on takuun ulkopuolinen vaurio. Näyttöä kuljetusvauriosta ei ole. sillä emme ole saaneet pakettia nähtäväksi. Valitettavasti emme korvaa huoltoa tai vaihda laitetta ilman asianmukaista näyttöä. Paneeli on kuvattu ja huoltomme on todennut, että ei ole näyttöä kuljetusvauriosta, sillä paketti, jossa laite on toimitettu uupuu. Katsomme, että jos kyseessä olisi kuljetusvaurio, olisi myös paketissä tällöin jäljet. Tätä ei voida nyt näyttää toteen. Katsomme vaurion syntyneen vaaranvastuun ollessa asiakkaalle emmekä voi näin ollen osallistua laitteen korjauskustannuksiin/vaihtoon, vaan vastuu virheestä on kuluttajansuojalain 5. luvun 15a § mukaisesti kuluttajalla.</p><p>Voimme lähettää laittaan takaisin sellaisenaan tai lähettää sen maksulliseen huoltoon/ arvioitavaksi. Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine). Vaihtoehtoisesti voit riitauttaa asian. Kuluttajansuojalaki <a href="http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038">http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038</a></p><p><a href="http://verkkokauppa.com/">Verkkokauppa.com</a> Oyj:n sopimusehdot <a href="https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/">https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/</a></p><p>Kilpailu- ja kuluttajavirasto <a href="https://www.kkv.fi/">https://www.kkv.fi/</a></p><p><strong>ek 20.2.2018 </strong>Televisio saapui 1.2.2018. Television kuljetuspaketti purettiin television ison koon takia. 2.2.18. Television käynnistysvaiheessa havaittiin näytön vasemmassa kulmassa vika. Viasta reklamoitiin välittömästi asiakaspalveluun puhelimitse, samalla ilmoitettiin että alkuperäinen kuljetuspahvi on viety roskiin. Asiakaspalvelunne pyysi lähettämään valokuvan tilausdokumenteista ja television vauriosta. Toimenpiteet tehtiin välittömästi. Teiltä tuli sähköposti 3.2.18, jossa pyydettiin pakkaamaan tuote hyvin, joka myös</p><p>suoritettiin kaksinkertaisella pakkauspahvilla ja teippauksilla. Siis teille on informoitu etukäteen että alkuperäistä pakkauslaatikkoa ei ole enää olemassa. Meillä ja teillä on kirjalliset sähköpostidokumentit asiasta </p><p>tapahtumapäivämäärineen. Vaurio on tullut siis teidän toimituksen yhteydessä tai tuote on tullut valmistajalta</p><p>viallisena. On erittäin asiatonta vedota television palautuksen pakkaukseen, joka on tehty teidän puhelimessa ja sähköpostissa saadun ohjeituksenne mukaan! Kysymyksessä on erittäin kallis tuote. En hyväksy vastaustanne missään muodossa. Tulen joka tapauksessa julkaisemaan koko osto-/toimitusprosessin verkkokaupan toiminnasta kaikilla alan julkisissa foorumeissa.Pyydän välittömästi toimittamaan kunnossa olevan ja maksetun tuotteen! Olen toiminut täsmälleen ohjeistukseen mukaisesti. Te tai kuljetusliikkeenne on vastuussa tuotteen toimittamisesta virheettömänä perille saakka.</p><p><strong>Hanna, 21.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä</strong>. Hei, Olemme ilmoittaneet edellisessä viestissä päätöksemme, ja antaneet ohjeet jatkotoimenpiteisiin. Meillä on velvollisuus tutkia laite, ennen päätöstä. Tämän vuoksi laite on pyydetty meille.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="EKAN, post: 31861354, member: 144761"] [B]VERKKOKAUPPA.COM:lla HÄIKÄILEMÄTÖN TOIMINTATAPA. Verkkokauppa.com kanssa asiointi toimii kun tuotteissa ei ole mitään virheitä tai toimituksissa ongelmia. Kun tuote tulee virheellisenä tai vahingoittuneena, alkaa todella suuret ongelmat! Ohessa dokumentit VERKKOKAUPPA.COM toimintatavoista kun televisio saapui kotiosoitteeseen rikkoontuneena. Kysymyksessä on erittäin kallis iso 75” 4K Samsung televisio – hankintahinta 2100 €. Pakkauslaatikko piti purkaa tuotteen päältä sen ison koon takia, josta syystä pakkauslaatikkoa ei ollut ehjänä palautukseen käyttää. Ohessa asiaan liittyvä keskustelu.[/B] [B]ek, 2.2.2018 [/B]Televisiossa on kuljetusvaurio vasemmassa yläkulmassa. Oheisissa liitteissä kuvat televisiosta ja tilausdokumenteista. Pakkauslaatikko on laitettu roskiin - ei voi käyttää. Pyydän noutamaan ja toimittamaan uusi televisio mahdollisimman pian! [B]Boris, 3.3.2018 Verkkokauppa. Huollon asiakaspalvelu [/B] Hei. Pystymme tilaamaan noutokuljetuksen mahdollista vaihtoa tai palautusta varten. Alkuperäinen pakkaus toimii pakkausmateriaalina, valitettavasti meillä ei ole tarjota pakkausmateriaalia. Muistattehan pakata tuotteen hyvin, koska muuten posti ei onnistu vastaanottamaan tuotetta toimitettavaksi. [B]Jussi, 9.2.2018 Verkkokauppa Asiakaspalvelu. [/B]Hei. Tässä vielä aiempi viesti uudelleen. Kerroit, että osoite on oikein. Välitin huoltoomme myös tiedon, että kaipaat ohjeita television pakkaamiseen. Palaamme asiaan mahdollisimman nopeasti. [B]ek, 2.2.2018 [/B]Moi . osoite on oikea [B]Atte, 9.2.2018 Huollon asiakaspalvelu.[/B] Olemme tilanneet tuotteellesi kuljetuksen Postilta. He ovat sinuun yhteydessä muutaman arkipäivän kuluessa ja sopivat tarkemmin noutoajankohdan. Pakkaa tuote (esimerkiksi kuplamuovilla) valmiiksi kuljetusta varten ulko-oven välittömään läheisyyteen tai muualle josta kuljetusliike helposti ja nopeasti sen saa. Liitä mukaan kuitti, vikaseloste tai palautuslomake sekä yhteystietosi. Palautuslomake löytyy täältä: [URL]http://www.verkkokauppa.com/files/50/15_364.pdf[/URL] Mikäli sinulla ei ole mahdollista ottaa kopiota kuitista mainitse kuitti-/tilausnumero selkeästi vikaselosteessa. Ilman asianmukaisia dokumentteja saapuvia lähetyksiä ei saada käsiteltyä ollenkaan tai käsittely viivästyy huomattavasti. [B]Ville,16.2.2018 Verkkokauppa Huolto.[/B] Hei, TV on saapunut huoltoomme puutteellisesti pakattuna ilman alkuperäistä laatikkoa ja esim. jalusta puuttuu kokonaan. Havaittu fyysinen vaurio: paneeli vioittunut siihen kohdistuneen iskun tai paineen takia. TV:lle myönnetty valmistajan rajoitettu takuu sekä tuotetta koskeva myyjän virhevastuu on päättynyt vauriosta johtuen. Haluatko että laite toimitetaan huoltoyhtiölle maksulliseen huoltoon / arvioitavaksi kotivakuutusta varten? [B]ek,19.2.2018 [/B]Terve. Toimittamanne tuote on saapunut vaurioituneena vasempaan yläkulmaan josta on lähetetty kuva ja vaurio on syntynyt kuljetuksessa eikä sillä ole mitään tekemistä minun kotivakuutuksen kanssa , olen ilmoittanut etukäteen ettei alkuperäistä pakkausta ole ja sillä ei ole vaurion kanssa mitään tekemistä . joten olen vailla uutta televisiota enkä mitään korjausta. [B]Hanna, 20.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä.[/B] Hei,Televisiossa on takuun ulkopuolinen vaurio. Näyttöä kuljetusvauriosta ei ole. sillä emme ole saaneet pakettia nähtäväksi. Valitettavasti emme korvaa huoltoa tai vaihda laitetta ilman asianmukaista näyttöä. Paneeli on kuvattu ja huoltomme on todennut, että ei ole näyttöä kuljetusvauriosta, sillä paketti, jossa laite on toimitettu uupuu. Katsomme, että jos kyseessä olisi kuljetusvaurio, olisi myös paketissä tällöin jäljet. Tätä ei voida nyt näyttää toteen. Katsomme vaurion syntyneen vaaranvastuun ollessa asiakkaalle emmekä voi näin ollen osallistua laitteen korjauskustannuksiin/vaihtoon, vaan vastuu virheestä on kuluttajansuojalain 5. luvun 15a § mukaisesti kuluttajalla. Voimme lähettää laittaan takaisin sellaisenaan tai lähettää sen maksulliseen huoltoon/ arvioitavaksi. Huoltomme säilyttää tuotteita kolme (3) kuukautta asiakkaalle huollon/työn valmistumisesta toimitetun ilmoituksen jälkeen. Tämän jälkeen tuote kierrätetään. (Laki elinkeinonharjoittajan oikeudesta myydä noutamatta jätetty esine). Vaihtoehtoisesti voit riitauttaa asian. Kuluttajansuojalaki [URL]http://finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1978/19780038[/URL] [URL='http://verkkokauppa.com/']Verkkokauppa.com[/URL] Oyj:n sopimusehdot [URL]https://www.verkkokauppa.com/fi/ehdot/sopimusehdot/[/URL] Kilpailu- ja kuluttajavirasto [URL]https://www.kkv.fi/[/URL] [B]ek 20.2.2018 [/B]Televisio saapui 1.2.2018. Television kuljetuspaketti purettiin television ison koon takia. 2.2.18. Television käynnistysvaiheessa havaittiin näytön vasemmassa kulmassa vika. Viasta reklamoitiin välittömästi asiakaspalveluun puhelimitse, samalla ilmoitettiin että alkuperäinen kuljetuspahvi on viety roskiin. Asiakaspalvelunne pyysi lähettämään valokuvan tilausdokumenteista ja television vauriosta. Toimenpiteet tehtiin välittömästi. Teiltä tuli sähköposti 3.2.18, jossa pyydettiin pakkaamaan tuote hyvin, joka myös suoritettiin kaksinkertaisella pakkauspahvilla ja teippauksilla. Siis teille on informoitu etukäteen että alkuperäistä pakkauslaatikkoa ei ole enää olemassa. Meillä ja teillä on kirjalliset sähköpostidokumentit asiasta tapahtumapäivämäärineen. Vaurio on tullut siis teidän toimituksen yhteydessä tai tuote on tullut valmistajalta viallisena. On erittäin asiatonta vedota television palautuksen pakkaukseen, joka on tehty teidän puhelimessa ja sähköpostissa saadun ohjeituksenne mukaan! Kysymyksessä on erittäin kallis tuote. En hyväksy vastaustanne missään muodossa. Tulen joka tapauksessa julkaisemaan koko osto-/toimitusprosessin verkkokaupan toiminnasta kaikilla alan julkisissa foorumeissa.Pyydän välittömästi toimittamaan kunnossa olevan ja maksetun tuotteen! Olen toiminut täsmälleen ohjeistukseen mukaisesti. Te tai kuljetusliikkeenne on vastuussa tuotteen toimittamisesta virheettömänä perille saakka. [B]Hanna, 21.2.2018 Verkkokauppa Reklamaatiokäsittelijä[/B]. Hei, Olemme ilmoittaneet edellisessä viestissä päätöksemme, ja antaneet ohjeet jatkotoimenpiteisiin. Meillä on velvollisuus tutkia laite, ennen päätöstä. Tämän vuoksi laite on pyydetty meille. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 9 9 4
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Suomalaistutkijan mukaan Trump nimittää hallintoonsa ihmisiä, jotka haluavat kitkeä feminismiä, wokea tai marxilaisuutta"
6 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Onko normaalia
Tänään 22:46
vierailija
1 Viestiä
Lapsen saaminen
3.
relaatio 1069
Tänään 21:49
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Heikki Hiilamo: "Tapa, jolla julkisen terveydenhuollon kriisiin suhtaudutaan, pistää epäilemään, että joku suorastaan haluaa systeemin romahtavan"
Tänään 18:22
vierailija
17 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Ja niin kilttilässä valmistaudutaan tulvaan
Tänään 16:56
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
6.
SDP haluaa suomalaisille natziveron
Tänään 16:18
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
nyt nolottaa
Tänään 14:45
viisikymppinen isoäiti
2 Viestiä
Aihe vapaa
8.
"Valtion koulukodit pidättää kehittämispäällikkö Jani Mélingin (vihreät) virasta epäselvien hankintojen takia"
Tänään 14:25
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
"Helsinkiläinen koulu jakoi äidinkielen tunnilla härskin seksikirjan oppilaille luettavaksi – ”Hinkkausseksiä”, ”Kuinka k****n saa syvälle suuhun”"
Started by vierailija
Eilen 15:28
Luettu: 913
Aihe vapaa
2.
Suomessako ei korruptiota? Opetushallitus tilaa kieltenopetusta käsittelevän selvityksen RKP-taustaiselta ajatushautomolta, ja yllätys yllätys...
Started by vierailija
Sunnuntai klo 23:37
Luettu: 746
Aihe vapaa
3.
Kauppalehti: Pääkirjoitus - OrpoPurran arvonlisäverojen nosto on osoittautumassa virheeksi
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:58
Luettu: 630
Aihe vapaa
4.
”Ilkeät kielet kertovat, ettei Sanna Marin muun muassa tervehtinyt loppuaikoinaan kollegoitaan eduskunnassa.” -No nehän on rehellisiä, ei ilkeitä!
Started by vierailija
Eilen 11:57
Luettu: 478
Aihe vapaa
5.
Ärsyttää naapurien välinpitämättömyys
Started by viisikymppinen isoäiti
Eilen 09:55
Luettu: 465
Aihe vapaa
6.
Miksi Euroopan pitäisi rahoittaa Ukrainan sotimista?
Started by vierailija
Sunnuntai klo 10:16
Luettu: 464
Aihe vapaa
7.
Yhteys poliisiin tai lääkärille? Sillä vastuunkantajana on ikävä tehtävä: Tuntemani iäkäs autoilija on vaaraksi liikenteessä itselle ja monille muille
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:25
Luettu: 459
Aihe vapaa
8.
"Helena Koivu asettaa Kaksoiselämää-podcastissa ehdot tulevalle kumppanilleen."
Started by vierailija
Sunnuntai klo 20:04
Luettu: 367
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Suomen Sosialidemokraattisen Puolueen vaihtoehtobudjetti on höttöä täynnä
Latest: vierailija
3 min sitten
Aihe vapaa
2.
"Suomalaistutkijan mukaan Trump nimittää hallintoonsa ihmisiä, jotka haluavat kitkeä feminismiä, wokea tai marxilaisuutta"
Latest: vierailija
6 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
Latest: vierailija
7 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
9 min sitten
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1071
Latest: vierailija
23 min sitten
Aihe vapaa
6.
Haaveena vauva 2025
Latest: Keltainenkukka92
23 min sitten
Lapsen saaminen
7.
Onko normaalia
Latest: vierailija
40 min sitten
Lapsen saaminen
8.
Onkohan papalla enää paljoakaan elinaikaa :/ ?
Latest: vierailija
41 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Perhe-elämä
Verkkokauppa.com kokemuksia
Ylös
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu