V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvä kysymys. Erilaiset elinpiirit ehkä tai ajoitukset. Kaikkea hyvää sinulle.Miksi niin moni särkynein sydämin kulkeva ei löydä toista samanlaista?
Sanotaanko näin, että mulla on hyvä mielikuvitus.Millaisenakohan kaivattu näkee itsensä, tai minut? Siis kokeeko maskuliiniseksi vai feminiiniseksi.
Haluan lähellesi. Nuku hyvin.En tykkää kun oot niin kaukana, tai otaksun että oot
Et. Kaikki hyvin.Jotain oon taas tehny väärin?
Kaivatussa on molempia puolia ja se tekee hänestä kiinnostavan.Mulla on oma tapa kuvata itseäni, mutta kerron sen joskus myöhemmin.Millaisenakohan kaivattu näkee itsensä, tai minut? Siis kokeeko maskuliiniseksi vai feminiiniseksi.
Joku yksinäinen perse reikä yksinäisestä elämästä oman elämänsä perse reikäSekoilitte taas vauvan ketjun lukkoon?
Ota lääkkeet, niin ei tarvii koko päivää kiehua ja riehua.Joku yksinäinen perse reikä yksinäisestä elämästä oman elämänsä perse reikä
Katkeruus oman elämän perse reikäisyyteen ketju paikka missä päteä muualta tulee aina turpaan sellane trolli se ketjun kuluttaja itkee ihtensä uneenOta lääkkeet, niin ei tarvii koko päivää kiehua ja riehua.
No tämä kuvaus nyt ei kertonut kaivatustasi juuri mitään.Kaivatussa on molempia puolia ja se tekee hänestä kiinnostavan.Mulla on oma tapa kuvata itseäni, mutta kerron sen joskus myöhemmin.
On siellä tositarkoitusketjukin, minne voi siirtyä. Sehän kuvaisi minun tunteita vielä paremminEn oikein jaksa lukea sitä vauvan ketjua, kun ohiviestien määrä on vain kasvanut. Kun ei ole päivystämässä siellä, huomaan seuraavan kerran palatessani, että muut ovat jo kaapanneet viestini. Tulee sitten niitä väärinkäsityksiä. Ehkä jatkossa käyn laittamassa sulle viestit viimeisen tunnin aikana ja aamulla ne hyvän huomenen toivotukset.n
Sama.Laitoin sinne äsken terkut.On siellä tositarkoitusketjukin, minne voi siirtyä. Sehän kuvaisi minun tunteita vielä paremmin