Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisipa tykönäsi. 🥰 Voitaisiin pötkötellä ja halitella samalla kun katsottaisiin leffaa. 😍
Mun hengenahdistus on ihan v*tun pahaa allergiaa. Ei ole aiemmin oireillut näin voimakkaasti. Mulla ei ole antihistamiineja kun resepti on mennyt umpeen. Keksin että voin pitää kasvomaskia ulkona ja se on toiminut. V*tun raidat ja pajut. Hyvä juttu on että mun kesto räkätauti on paranemassa. Lima on vaihtanut väriä vihreästä valkoiseen. 👍 En ole päässyt vielä lääkäriin.
-M.K.K

Näissä kaipausketjuissa on niin syyttelevä meno että tulee vaan mieleen tää Pet shop boysin kappale:

"For everything I long to do
No matter when or where or who
Has one thing in common, too

It's a, it's a, it's a, it's a sin
It's a sin
Everything I've ever done
Everything I ever do
Every place I've ever been
Everywhere I'm going to
It's a sin"

En oikein jaksa lukea sitä vauvan ketjua, kun ohiviestien määrä on vain kasvanut. Kun ei ole päivystämässä siellä, huomaan seuraavan kerran palatessani, että muut ovat jo kaapanneet viestini. Tulee sitten niitä väärinkäsityksiä. Ehkä jatkossa käyn laittamassa sulle viestit viimeisen tunnin aikana ja aamulla ne hyvän huomenen toivotukset.n

En oikein jaksa lukea sitä vauvan ketjua, kun ohiviestien määrä on vain kasvanut. Kun ei ole päivystämässä siellä, huomaan seuraavan kerran palatessani, että muut ovat jo kaapanneet viestini. Tulee sitten niitä väärinkäsityksiä. Ehkä jatkossa käyn laittamassa sulle viestit viimeisen tunnin aikana ja aamulla ne hyvän huomenen toivotukset.n
On siellä tositarkoitusketjukin, minne voi siirtyä. Sehän kuvaisi minun tunteita vielä paremmin

Yhteistyössä