Verisuonet rumasti pinnassa jaloissa :( Onko niihin mitään hoitoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sissi

Vieras
Onko kotikonsteja tai vaikka apteekissa myytävänä mitään rasvaa tms. millä saisi rumat verisuonet pois näkyvistä jaloista? En kehtaa shortseissa enää kulkeakkaan :(

Suonikohjuille kuulostaa.
Päivän mittaan pitstä pitkäkses ja nosta jalat ylös. Seisomatyö rasittaa ja pahentaa.
Jos tosi pahat ja kipeet, ni tukisukat saattaa helpottaa.
Joskus niitä myös leikataan.

Suonikohjuja on mun käsittääkseni kahdenlaisia, sellaisia, jotka on koholla (mun jaloissa sellaisia nyyh) ja toisaalta juuri sellaisia pienempiä, jotka näkyy ihon läpi. Leikkaus auttaa, jos niitä särkee, mutta ulkonäköön sekään ei auta.

.. katkenneita pintaverisuonia, joita tuli kolmannen raskauden aikana ja nyt neljänneessä raskaudessa lisää. Ihan pieniä punaisia viiruja pitkin jalkoja.
Kunhan toivun tästä raskaudesta, turhamaisena ihminenä menen ja poistan ne, laserilla. Eivät ole suonikohjuja, vaan katkenneita pintaverisuonia.

Alkuperäinen kirjoittaja TTA-Avon:
http://www.avonfi.com/PRSuite/buying/showcase.jsp?subCatID=23333

Apuja "purkista" ;)
Tuotetta on kovasti kehuttu!

Kerron mielelläni lisää Yv:llä / maililla kuinka tuotetta voi tilata.

Just meinasin ehdottaa samaa, asiakkaani kertoi tässä eilen että tuote on mahtava ja tehoaa sekä lupaa sen mitä tuote kertoo

Olen kuullut eräältä 80-vuotiaalta naismallilta että hän sai rumat pullottavat suonikohjut kokonaan pois vuodessa kun liikkui hyvin. Taisi kadota pysyvästi, ei liikunta pahaakaan tee.

Yhteistyössä