veristä vuotoa - mistä johtuu?

  • Viestiketjun aloittaja kuupää
  • Ensimmäinen viesti
kuupää
Torstai-iltana tuli yhdynnän jälkeen hieman veristä vuotoa. Muutenkin tuntunu parin päivän ajan että enempi vuotoja. Perjantai-iltana olimme myös yhdynnässä, sillon ei tullut mitään mutta tänään lauantaina aamupäivällä tuli ihan samanlailla veristä vuotoa, vähäsen.

Mistä tuo tommonen voi johtua? :attn:

Kierto on sekaisin ainakin, kp 62 on menossa, ovulaatiota ei havaittu. Oiskohan mahollista että ovis ois vasta nyt? Tai sitten jotain muuta tuo?

Kiitos jos joku viitsii vastata! :flower:
 
Voi olla et sulla on kuukautiset alkamassa. Itselläni kun on ollut noita pitkiä, lähes 60 päivän kiertoja, niin vuoto on alkanut ihan vähäisenä ja muuttunut vähän runsaammaksi vasta usean päivän kuluttua. Eli siis ovuloimattomissa kierroissa minulla ei juurikaan ole kuukautiskipuja ja vuoto todella vähäistä, kestää myös kokonaisuudessaa kauan, jopa 10 päivää (ensimmäiset ja viimeiset päivät riittää pikkuhousunsuoja hyvin)

Tietysti kyse voi kohdallasi olla muustakin ja lääkärissä kannattaa käydä jos nuo kierrot ovat sinulla noin pitkiä ja vauva toiveissa. Ovulaatiota ei noin pitkissä kierroissa yleensä tapahdu.
 
Mikä sun normaalikierto on? Jos jotain 30 pv, voisitko olla raskaana ja toi tuhru valemenkkoja. Mulla oli keskimmäistä odottaessa valemenkat pariin kertaan, mutta viikolle 12 mennessä pitäisi valemenkkojen loppua.
 
kuupää
Normaalikiertoa ei ole. :/ Joskus muinoin ennen ehkäisyä tais olla jotakuinki 28-32. Ehkäisyn jälkeen 30-32-32-44-46 ja nyt sitte tää. Testannu oon kuukauden ajan viikottain, negaa aina vaan. Viimeksi lauantaina tuli puhdas nega.

En usko että valemenkoistakaan kyse olis.. :attn:

Voisko ovis ilmoittaa itsestään noin? Voisko edes olla ovista ollu nyt, kun kierto näin pitkällä?
 
Sivusta seuraaja
Voihan se olla oviskin.

Paha lähteä tohtoroimaan, mutta veikkaisin kuitenkin, että sulla on hormonitaso hieman matalalla --> paikat kuivina ---> pupuillessa limakalvoihin tulee pienen pieniä haavoja --> tuhrua.

Itsellä oli tuollaista vuotoa joskus pillereitä syödessä silloin tällöin lähes vuoden ajan. Gyne sanoi, että on normaalia. Hiivatulehdus pahentaa tilannetta.

Jos jatkuu, mene kuitenkin ihmeessä lääkäriin. Ja tosiaan, kuten edellinenkin sanoi, kun vauva on haaveissa, olisi ehkä hyvä selvittää tuo kierron piteneminen?

Toivottavasti asiaan tulee joku selvyys. :flower:
 
kuupää
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 11:08 Miksu kirjoitti:
Kannattaisko kokeilla jättihelokkiöljykapseleita ja/tai greippimehua hormonitoiminnan tasaamiseksi? Itse kokeilisin, ennen kuin alkaisin popsia gynen tuputtamia hormoneja.
Kokeiltu on molemmat. :D

Greippimehusta ei apua, jos mitään tapahtui niin vain kuivui.

Se kierto, jossa ekaa kertaa käytin jättihelokkia, venyi parilla viikolla ja siitä lähtien on ollu ylipitkinä, joten en uskalla enää jättihelokkiakaan... :/
 

Yhteistyössä