Verinen valkovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä ois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä ois

Vieras
Mulla menkoista nyt n. viikko aikaa.
Nyt sitten äsken vessassa käydessäni ja pyyhkiessäni huomasin, että tuli sellasta limaa jossa aavistus vaaleanpunertavaa.

Mitä ihmettä vois olla?
Raskaana en ole, ja sp tauditkin pois suljettuja vaihtoehtoja.
Imetän reilu 1 v tyttöä.

Pitääkö tästä huolestua?

Mulla kans pari viikkoo menkkojen jälkee alko verinen valkovuoto. Itellä voisin jopa epäillä kohdunkaulan syöpää, riskitekjöitä kun on paljon. ja lapsiakin jo 5. toivottavasti joku tietää :)

Sain itsekin juuri saman oireen. En tiedä mistä voi olla kyse. Netti vastaa vain mahdollisella klamydialla, mutta se ei voi olla. Olen nimittäin täysin neitsyt. Laskin juuri kauanko on menkoista, niin 17 päivää menkkojen alusta ja ehkä 12-13 päivää menkkojen päättymisestä... Edellisen menkat oli kans oudon lyhyet. Kuka tietää? Tää on oikeesti pelottavaa. Valkovuotoa on tosin jatkunu pari päivää, mutta vessassa käydessäni ja pyyhkiessäni oli paperissa valkovuodon lisäksi myös verta.

ovis teki tuota ja oli ihan ok ja sitten kuivat; heikot limakalvot.Tällästä kesti muistaakseni jopa 10 vuotta.Gynelläkin kävin ja kerroin miten asia raastoi hermojani.Tutki ja otettiin papakin ja kaikki oli ok.