Verikokeen tulokset (hcg) keskenmenon jälkeen? Mitä ollut?

22.07.2006
979
0
16
Eli minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys viikoilla 13+3 (keskeytynyt keskenmeno varhaisilla viikoilla). Alkio oli ollut varmaan 6 viikkoa masussa kuolleena. Tyhjenin kunnolla ja nyt 6 viikkoa keskeytyksestä kävin antamassa verinäytteen labraan, josta katsoivat, ettei raskaushormonia enää ole. Minulla ei kuitenkaan ole tullut vieläkään menkkoja emmekä ole ehkäisyä käyttäneet keskeytyksen jälkeen. Tänään soitin arvot ja ne olivat 4.4. Kuulemma välillä 0 ja 5.5 pitäisi olla, jotta voitaisiin olettaa ettei kohdussa ole enää mitään. Mutta minä en ymmärrä mitään noista tasoista? Entä jos olisinkin tyyliin raskautunut viikko, pari sitten niin minkälaisia arvoja jos minkäänlaisia, tuo verikoe näyttäisi? Tosin taidan vain elätellä unelmaa, koska ei minulla ole mitään tuntemuksia olla raskaanakaan paitsi pientä lämpöilyä (olen flunssassa :laugh: ). Minkälaisia arvoja te olette saaneet noista verikokeista ja kuinka pian teillä on menkat alkaneet lääkkellisen jälkeen?

Moikka,

mulla myös takana lääkkeell. keskeytys 6 vkoa sitten ja jälkitarkastuksessa kävin viikko sit. Kohtu oli tyhjentynyt ja mulla Hcg oli 7. Lääkärin mukaan toi hcg oli ihan normaali ja kuulemma on tosi herkkä/tarkka arvo, kun on otettu verestä.
Mullakaan ei oo vielä menkkoja tullu keskeytyksen jälkeen, ja gyne sanoi viime viikolla ettei ovistakaan ollu vielä ollu, kun ei keltarauhasta näkyny ultrassa.
Menkkojen odottelu siis jatkuu täälläkin, ja samaa toivon, kun säkin, et tärppäis niin, ettei menkkoja ehtis tullakaan :).
En tiiä, oliko tästä nyt mitään apua, mut vastasin kuitenki.

Kiitti Mouse! :hug: Meillä ei ultrata täällä ollenkaan, tekisi mieli käydä yksityiselläkin katsomassa miltä meininki näyttää munasarjoissa jne mutta tuntuu, että on rahan haaskausta kun kai ne menkat sieltä sitten tulee kun aika on...Toiv. ei tule! :ashamed:

Tästä ei varmaan juuri apua ole, mutta kerron kuitenkin :D Mulla oli hcg vajaa 3 viikkoa kaavinnasta 36 ja siitä meni 2 viikkoa että alkoi kuukautiset (eli piirun vajaa 5 viikkoa kaavinnasta).

EevaRouva, voithan tehdä herkän testin esim. ensi viikolla, niin ainakin uuden raskauden mahdollisuus tulisi selvitettyä :)

Mouse, joillakinhan keskenmenon jälkeen ei tule ovista, vaan tulee suoraan kuukautiset. Toivottavasti saat nyt jomman kumman kylään pian! Ja samaa myös EevaRouvalle! :)

Mulla tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 2kk sitten ja se osittain epäonnistui ja tehtiin kaavinta 6viikkoa sitten. Kaavintapäivänä ennen kaavintaa
hcg oli 578 ja 4 vkoa kaavinnasta hcg oli 78 ja 5vkoa kaavinnasta
vielä 57, huomenna tehdään hysteroskopia (kohdun tähystys), koska
tuo 57, 5vkoa kaavinnasta viittaa siihen että kohdussa on edelleen jotain. Näin myös ultran mukaan. Lääkkeellisenä tyhjennyspäivänä
mulla oli viikkoja tasan 13 ja sikiö oli ollut kuolleena n.3vkoa.l

Yhteistyössä