Verhon painoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tietääkö, et saako mistään nettiputiikista tai Länsi-Suomesta päin verhon painoja? Siis suoriin verhoihin sinne alareunaan painoa, jotta verho laskeutuu nätisti.

Kiitos kiitos. Eurokangas on tuossa 40 kilsan päässä, sieltä siis käyn kysymässä, kun seuraavaksi sinnepäin mennään :) . Onko se riittävä, että melko jäykkä pellavaverho laskeutuisi nätisti?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos kiitos. Eurokangas on tuossa 40 kilsan päässä, sieltä siis käyn kysymässä, kun seuraavaksi sinnepäin mennään :) . Onko se riittävä, että melko jäykkä pellavaverho laskeutuisi nätisti?
Niillä on niitä eri kokoisia. En nyt muista, paljonko ne lyijypainot painoivat, jotka ostettiin likan verhoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Niillä on niitä eri kokoisia. En nyt muista, paljonko ne lyijypainot painoivat, jotka ostettiin likan verhoihin.

No, eiköhän ne siellä liikkeessä sitten tiedä. Miten mä en tajunnutkaan, että Eurokankaassakin olisi :) . No onneksi kysyin täältä.

No, eiköhän ne siellä liikkeessä sitten tiedä. Miten mä en tajunnutkaan, että Eurokankaassakin olisi :) . No onneksi kysyin täältä.
Ota vaikka se verho mukaasi ja sano, että painot tähän. Mä ostin kankaan Eurokankaasta ja myyjä valitsi ne painot. Aika paksua se likankin verhokangas oli.

Kyllä on riittävä. Niitä lyijypainoja on erilaisia. Se on sellainen ketju, joka pujotetaan verhon alapäärmeeseen. Jos yksi ei riitä, laita 2. Mytta aika paksut ja painavat verhot saa olla, jos ei yksi ketju/verho riitä.

Yhteistyössä