verhojen värin valintaan apua!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voihanverho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voihanverho

Vieras
olohuoneeseen pitäisi verhot keksiä.
sohva on tumman ruskea ja tv:taso mahongin värinen + yksi antiikki ruskea lipasto. lattia on pähkinä parketti ja matto luonnonvaalea. seinät harmaata ja luonnonvalkoista.
lamppu katossa kynttelikkömallinen ja väriltään ruskea.
takka vuolukiveä

minkä väriset verhot sopisi näidne sävyjen kanssa??

Ainaskin beige ja viininpunanen. Mun tekis mieli vaihtaa meidän kaikki verhot, kun mä en osaa ikinä valita kun sen iänikusen vaaleenpunasen |O Olen ihan kaavoihin kangistunu, kun meillä oli kotona aina kaikki vaaleanpunasta ja sit mua hävettää meidän pitsiverhot mallia Alma 85v vaikka mä olen reilut 60v. nuorempi :ashamed:

No, ei mulla kyllä olis rahaakaan mihkään uusiin verhoihin et näihin saatuihin on vaan tyytyminen....

Värinvalinta riippuu siitä, mistä väristä pidät ja millaisen tunnelman haluat huoneeseen. Lime ja turkoosi ovat nyt trendikkäitä värejä, viininpunainen antaa vähän itämaista tunnelmaa, sininen on perinteistä ja raikastaa vaalean ja ruskean liittoa. Keltainen ja oranssi piristävät ja ovat energisiä värejä. Käyhän Innon sivuilla Arvostele mun kämppä -osiossa ja valitse vas. reunasta Olohuone, niin näet monenlaisia huoneita ja varmasti löytyy myös useampia vaihtoehtoja, joissa on kuvailemasi värit muissa materiaaleissa. http://www.nelonen.fi/inno/arvostele.asp

mietinkin vaaleaa pellavaa mutta kun sohva on aika massiivinen niin näyttääköhän se sitten liian pliisulta kun on kevyet verhot. siis meinaan jos ne verhot näyttää sitten aivan nenäliinalta siellä roikkumassa. viininpuanaista laitoin kerran ja tuli ihan jouluinen tunnelma joten ei kiitos. vihreää olen miettinyt ja haluisin mutta.. mietin sitten sopiiko se..äh

lisään vielä että täälä olohuoneessa on aika paljon ns "afrikka" tyliä .. puinen maski seinällä ja samaa sarjaa olevat taulut. takanpäällä on afrikkalainen nainen patsas( sellanen tylikäs) :) ja lipastonpäällä pari budhaa (joo eivät liity afrikkaan tiedän)