Verenvuodosta alkuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Millaista verenvuotoa pitää olla alkuraskaudessa, että kyse voi olla alkavasta keskenmenosta? Pitääkö verta tulla paljon, vai vain paperiin pyyhittäessä vähän? Kirkasta? Ruskeaa? Kipuja?

mulla oli ensin vain rusehtavaa tuhrua ja sitten tuli ihan punaista verta, meni kesken. Mitään kipuja ei ollut. Mut kuulemma voi olla ihan normaaliakin alkuraskaudessa.

no vaihtoehtoja on monia.....voi olla että pelkkä paperiin tuleva riittää alkavaan keskenmenoon tai sitten ei tarkoita mitään, itsellä ollut sekä että, keskenmenossa alkoi juuri tuollaisella vuodolla joka sitten yltyi ja tuli kipujakin, ja myös onnistuneessa raskaudessa tuli verta ja ihan runsaastikin, mutta kuitenkin meni ihan loppuun ja syntyi terve lapsi

Miula tuli viikkoja ruskeaa vuotoa, n. rv. 7-11. Lisäksi kovat vatsakivut. Ei kuitenkaan ollut mitää hätää, vuoto johtui ilmeisesti siitä että istukka oli jotenkin ´kohdunaukon´ (en tiiä oikeaa nimeä sille...) Kipu taas johtui siitä että joku rauhanen kasvoi niin kovaa vauhtia. Olisko ollu keltarauhanen... Lahopää olen =)

Kiitos vastauksista. Oon nyt 6+ viikolla ja tänään tuli paperiin nuppineulanpäätä pienempi vaalean haaleanpunainen jälki, josta olen ollut paniikissa... Toisaalta kärsin myös peräpukamista ja myöhemmin päivällä tuli niistä vähän verta, joten saattoi olla sitäkin... Ultraan onneksi reilun viikon päästä.

Yhteistyössä