Verenpainemittari pitäisi hankkia jouluksi. Suosittele merkkiä tai mallia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tyhjentävä vastaus ap:lle. Tunnetun valmistajan käsivarsimittari. Hinnalla ei ole sillä tavalla väliä sillä Omronin mittareista melkein 200 euron Evolv antaa samoja tuloksia kuin 50 euron Tokmannista hankittu budjettimalli. Kaikki riippuu siitä käyttääkö laitteen omaa muistia, tarvitseeko valmistajan sovelluksen ja montako käyttäjää mittarilla on. Jos jollakin on oikein ohut tai paksu käsivarsi niin joutuu hankkimaan mansetit niille erikseen.
 
vierailija


Se mittaaminen on vaan siksi kun iillä on taulukot mistä asioita katsoo. Moni lääke määrätään kuitenkin näkemättä potilasta😵
Juu
 
vierailija
Mitäs on mannitoli. Joo alkuun se väsytti. Mut mulla ollu jo toi 4 vuotta ni ei enään. Mut siis se sydän katko oli ongelma. Mult otettiin se sydänfilmi ja kaikki ok. Mut toi vaivas yöllä. Nytkin kun kävin kuvauksis ni sydän näytti hyvältä ja keuhkot.
Mahtavaa, mut voit toki vaikuttaa itse just ruokavaliolla🍳🍗🌰🍯🐝
lähetä tuo linkki tyttärelle - Hänhän osaa jo lukea👀
[/QUOTE]
[/QUOTE]
💌
 
vierailija
Välillisesti tulee jos on hankkinut kotisairaanhoidon palvelun. Sillä on omat systeemit eikä niitä pysäytä mikään. Eteisvärinä voi tulla hengityskatkoksista ja esim uniapneasta jota aiheuttaa guar. Luki tuolla ihan selvästi kerran.
Mistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaan
[/QUOTE]mitä sanoivat siitä?
 
vierailija

QUOTE="vierailija, post: 33900394"]
Ei niitä lääkkeitä tuu sen mansetin kautta
Välillisesti tulee jos on hankkinut kotisairaanhoidon palvelun. Sillä on omat systeemit eikä niitä pysäytä mikään. Eteisvärinä voi tulla hengityskatkoksista ja esim uniapneasta jota aiheuttaa guar. Luki tuolla ihan selvästi kerran.
[/QUOTE]

 
vierailija


Se mittaaminen on vaan siksi kun iillä on taulukot mistä asioita katsoo. Moni lääke määrätään kuitenkin näkemättä potilasta😵
Hyvin usein uusitaan
 

Yhteistyössä