Mitä lääkkeitä sulla on käytössäMistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaan
[/QUOTE]
No mulla on zyphadhera injektio. Ei muuta
Mitä lääkkeitä sulla on käytössäMistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaan
Mitä lääkkeitä sulla on käytössäViljakuormista löytynyt peitattuja siemeniä – todennäköisesti laitettu kuormaan tarkoituksella
MT:n saamien tietojen mukaan tänä ja viime vuonna viljanvastaanottoihin on tullut viljelijöiltä useampia viljakuormia, joissa on ollut joukossa peitattua siementä.www.maaseuduntulevaisuus.fi
QUOTE="vierailija, post: 33901015"]
Mistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaan
Mitä lääkkeitä sulla on käytössäAlkuperäinen kirjoittaja vieras. 901021:Viljakuormista löytynyt peitattuja siemeniä – todennäköisesti laitettu kuormaan tarkoituksella
MT:n saamien tietojen mukaan tänä ja viime vuonna viljanvastaanottoihin on tullut viljelijöiltä useampia viljakuormia, joissa on ollut joukossa peitattua siementä.www.maaseuduntulevaisuus.fi
QUOTE="vierailija, post: 33901015"]
Mistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaan
Mitä lääkkeitä sulla on käytössä
Mitäs on mannitoli. Joo alkuun se väsytti. Mut mulla ollu jo toi 4 vuotta ni ei enään. Mut siis se sydän katko oli ongelma. Mult otettiin se sydänfilmi ja kaikki ok. Mut toi vaivas yöllä. Nytkin kun kävin kuvauksis ni sydän näytti hyvältä ja keuhkot.tuossa o mannitolia... ja se kai väsyttää?Pharmaca Fennica
Pharmaca Fennica on terveydenhuollon ammattilaisten käyttämä lääketietopalvelu. Sovellus on tarkoitettu lääkkeen määräämiseen ja toimittamiseen oikeutetuille terveydenhuollon ammattilaisille.pharmacafennica.fi
Siis siellä on hyvin monella xarelto!XARELTO tabletti, kalvopäällysteinen 15 mg, 20 mg - Pharmaca Fennica
Pharmaca Fennica on terveydenhuollon ammattilaisten käyttämä lääketietopalvelu. Sovellus on tarkoitettu lääkkeen määräämiseen ja toimittamiseen oikeutetuille terveydenhuollon ammattilaisille.pharmacafennica.fi
sattuu olemaan yleisempää kuntoutusosastolta, satuin kuulemaan pari vuotta sitten.
ei ihme et hoitajat loppuu
Mannitolin liikakäytöstä tulee kooma.Mitäs on mannitoli. Joo alkuun se väsytti. Mut mulla ollu jo toi 4 vuotta ni ei enään. Mut siis se sydän katko oli ongelma. Mult otettiin se sydänfilmi ja kaikki ok. Mut toi vaivas yöllä. Nytkin kun kävin kuvauksis ni sydän näytti hyvältä ja keuhkot.
Mitäs on mannitoli. Joo alkuun se väsytti. Mut mulla ollu jo toi 4 vuotta ni ei enään. Mut siis se sydän katko oli ongelma. Mult otettiin se sydänfilmi ja kaikki ok. Mut toi vaivas yöllä. Nytkin kun kävin kuvauksis ni sydän näytti hyvältä ja keuhkot.Lääkärit suosittelivat karppausta 2-vuotiaalle – auttoi vaikeahoitoiseen epilepsiaan
Pelkät lääkkeet eivät helpottaneet Aatu-pojan epilepsiaa. Ratkaisu löytyikin vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.yle.fi
QUOTE="9MM, post: 33901034, member: 132695"]
tuossa o mannitolia... ja se kai väsyttää?Pharmaca Fennica
Oli muuten pian Keppran aloituksen jälkeen tuo.se kiinnittää huomion vääriin asioihin
Kotisairaanhoito vaati punnitusvaakaa ja mittasi verenpainetta niin paljon et käteen tuli ruusuinfektio. Olisi senkin ajan teettänyt ylösnousuja kun niitä ei tee kukaan
Onko nyt?Onko kenelläkään enää mitään aiheeseen liittyvää?
Tämä näin. Parempi ostaa aluksi kestävä mittari niin säästyy rahaa pidemmän päälle.Omron.
tiedoksi vaan et niillä aakkosia kiristetään ottamaan lääkitys. Jos ei ota, vähenee minimiin mut ei korttia sen takia menetä.Alkuperäinen kirjoittaja vierailijnapsauta ost: 33900806:Kävikö ajokortin aakkosten takia siellä?
Moni ei tiedä ja naps liikenteeseen pillerin kanssa!tiedoksi vaan et niillä aakkosia kiristetään ottamaan lääkitys. Jos ei ota, vähenee minimiin mut ei korttia sen takia menetä.
Moni ei tiedä ja naps liikenteeseen pillerin kanssa!tiedoksi vaan et niillä aakkosia kiristetään ottamaan lääkitys. Jos ei ota, vähenee minimiin mut ei korttia sen takia menetä.