Meillä on reagoinutMalleja löytyy eri hintahaitarilla, mutta kannattaa ottaa sellainen jossa rytmihäiriötunnistin.
Beurer toiminut ja tunnistanut hyvin rytmihäiriöt. Tasainen mittaus.
Omrom2 ollut myös käytössä, mutta ei ole reagoinut epäsäännöllisen sykkeeseen. Välillä mittaaminen epäonnistuu. Ehkä mansetin kiristäminen tarkempaa.
Täääh?M2 ei sovi raskaana oleville eli ei käy.
En tiedä mut miehen ei pidä syödä/juoda natriumia liikaaTäääh?
Se natrium verenpaineen nostaa. En mittaa itse koskaan kun oon ikäni nähnyt mitä se nappulaleikki tarkoittaa ja sydämen vajaatoiminta näyttää olevan seuraus siitä.En tiedä mut miehen ei pidä syödä/juoda natriumia liikaa
Täääh?
Ei niitä lääkkeitä tuu sen mansetin kauttaSe natrium verenpaineen nostaa. En mittaa itse koskaan kun oon ikäni nähnyt mitä se nappulaleikki tarkoittaa ja sydämen vajaatoiminta näyttää olevan seuraus siitä.
se kiinnittää huomion vääriin asioihinEi niitä lääkkeitä tuu sen mansetin kautta
Kävikö ajokortin aakkosten takia siellä?="vierailija, post: 33900131"]
Terveystarkastuksessa puoliso sai moitteita verenpaineesta.
Kauan joutuu pitää tota et tunnistaa rytmihäiriön? Tais siis jos on rytmihäiriö onko se päällä koko ajan?Malleja löytyy eri hintahaitarilla, mutta kannattaa ottaa sellainen jossa rytmihäiriötunnistin.
Beurer toiminut ja tunnistanut hyvin rytmihäiriöt. Tasainen mittaus.
Omrom2 ollut myös käytössä, mutta ei ole reagoinut epäsäännöllisen sykkeeseen. Välillä mittaaminen epäonnistuu. Ehkä mansetin kiristäminen tarkempaa.
EtupyllyKauan joutuu pitää tota et tunnistaa rytmihäiriön? Tais siis jos on rytmihäiriö onko se päällä koko ajan?
Ilmoittaa sen jo heti mittauksen aikana/alussaKauan joutuu pitää tota et tunnistaa rytmihäiriön? Tais siis jos on rytmihäiriö onko se päällä koko ajan?
Ja tuon perusteella määrätään xareltoaIlmoittaa sen jo heti mittauksen aikana/alussa
Höpö höpöJa tuon perusteella määrätään xareltoa
Välillisesti tulee jos on hankkinut kotisairaanhoidon palvelun. Sillä on omat systeemit eikä niitä pysäytä mikään. Eteisvärinä voi tulla hengityskatkoksista ja esim uniapneasta jota aiheuttaa guar. Luki tuolla ihan selvästi kerran.Guarem rakeet 500 g - TUOTE POISTUNUT MYYNNISTÄ
Guarem on guarkumi -kuituvalmiste, jota käytetään tasapainottamaan aikuisiän diabetesta ruokavalion ja muun lääkehoidon ohella, vähentämään aterian jälkeistä verensokerin nousua insuliinihoitoisilla potilailla sekä alentamaan veren korkeata kolesterolipitoisuutta.www.apteekkituotteet.fi
QUOTE="vierailija, post: 33900394"]
Ei niitä lääkkeitä tuu sen mansetin kautta
Mistä se kertoo ku mulla oli yhessä sellasta et heräsin yöllä siihen et sydän ei liikkunut tai tuli katko. Ei oo nyt olla pitkään aikaanVälillisesti tulee jos on hankkinut kotisairaanhoidon palvelun. Sillä on omat systeemit eikä niitä pysäytä mikään. Eteisvärinä voi tulla hengityskatkoksista ja esim uniapneasta jota aiheuttaa guar. Luki tuolla ihan selvästi kerran.
Ja tuon perusteella määrätään xareltoa