Verenpaine maatessa tai istuessa

  • Viestiketjun aloittaja "pipari"
  • Ensimmäinen viesti
"noh"
annan esimerkin. matessa vaikka 115/70 ja kun istuu niin 130/80. mut että ajankodasta riippuu kans.illasta korkeempi mulla. ja sitten eihän se kauheesti hyppele jos kaikki okkei mutta tottakai eroa noissa on
 
Ego
[QUOTE="pipari";22345349]no kun makasin noin puoli tuntia niin sit maatessa oli matalimmillaan 103/50. sit istuin jonki aikaa ja mittasin istuessa niin oli 127/92[/QUOTE]

Oho onpa sulla matala maatessa. Kyllä josku kuullu että 103 yläpaineita jollaa mutta että alapaine 50. Toi toinen lukemahan on okkei yläpaineen kannalta mutta 90 kova alapaine.
 
"pipari"
Oho onpa sulla matala maatessa. Kyllä josku kuullu että 103 yläpaineita jollaa mutta että alapaine 50. Toi toinen lukemahan on okkei yläpaineen kannalta mutta 90 kova alapaine.
joo no, eka kerran kun maatessa mitattiin nin se oli kyllä joku 114/60 mut sitten vähän ajan päästä ton verran ku mitattii uudestaan.
Ja normaalisti mulla on ehkä jotai 115/65 ollu.
 
Ego
[QUOTE="pipari";22345385]joo no, eka kerran kun maatessa mitattiin nin se oli kyllä joku 114/60 mut sitten vähän ajan päästä ton verran ku mitattii uudestaan.
Ja normaalisti mulla on ehkä jotai 115/65 ollu.[/QUOTE]

Mä mietin mun miehen paineita..eli sil on tos istuessa 117/69 otettu ja joskus matalampikin tilkan ja ei oo ollu lekurilla kyl mitään sanomista asiaan. Mutta ei oo kyl ikuna ottanu maatessa paineita joten voipi olla samoissa sun kanssa....Iltaisin mulla nousee paineet kanssa.
 
"pipari"
Mä mietin mun miehen paineita..eli sil on tos istuessa 117/69 otettu ja joskus matalampikin tilkan ja ei oo ollu lekurilla kyl mitään sanomista asiaan. Mutta ei oo kyl ikuna ottanu maatessa paineita joten voipi olla samoissa sun kanssa....Iltaisin mulla nousee paineet kanssa.
joo no mä lähinnä mietin nyt sitä et mistä voi johtua et toi istuessa mitattu paine on noussu noin paljon , varsinki alapaine, ku yleensä ollu just jotain 60-70 ja nyt yli 90.. Mutta maatessa sit on taas suunnilleen sitä luokkaa mitä mulla on normaalistikki istuessa.....

Niin ja oon raskaana (maanantaina vaihtuu 37. viikko) niin voi tietenki johtua varmaa nsiitä . Mutta mulla on nyt ollut 5 päivää peräkkäin pää kipeä melkeen koko ajan, paitsi just ihan aamulla ja sit maatessa ei oo yleensä... Ja aina kun päänsärky on alkanu niin sillon toi verenpainekkin näyttäis nousevan.
 

Yhteistyössä