2
2x O-
Vieras
Montako kertaa olet luovuttanut verta ja mikä on veriryhmäsi?
Itse luovuttanut vasta 2 kertaa ja ryhmä on O-
Itse luovuttanut vasta 2 kertaa ja ryhmä on O-
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:En oo luovuttanut kertaakaan. Kai yks syy on veriryhmäni AB+, kun oon miettinyt että se kelpaa vaan toiselle samanlaiselle, niin jos meneekin se veri sitten vaikka hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:En oo luovuttanut kertaakaan. Kai yks syy on veriryhmäni AB+, kun oon miettinyt että se kelpaa vaan toiselle samanlaiselle, niin jos meneekin se veri sitten vaikka hukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Elli:..siis kun lehdessäkin kun on juttua että kaivataan verenluovuttajia niin aina melkein mainitaan että eniten kaivataan yleisimpiä veriryhmiä, jos ois juttu että nyt kaivataan ABplussia luovuttamaan niin vois hyvinkin olla että tulis mentyä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisin mennyt jo aikoja sitten, mutta kun mun veri ei kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:A en muista kumpi... Mutta kertaakaan en ole mennyt koska en vain ole saanut. Liian hoikka, hb liian huono, vasta synnyttänyt, tatskan ottanut just. yms yms
Nyt ei pitäisi olla mitään esteitä ja olen menossa kunhan seuraavan kerran tulee tänne meillekkin päin luovutusporukka. Vai onko tämä imetys este? Synnytyksestä kuitenkin yli vuosi jo.
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö86:Isäni kuoli ruotsissa kaksi vuotta syntymäni jälkeen koska sai auto onnettomuuden yhteydessä saastunutta verta. Teen tällä hetkellä lääkäriopintojeni yhteydessä tutkielmaa verettömistä hoitomuodoista jotka ovat jo yleisiä monissa kehittyneissä sairaaloissa maailmalla, ehkä tieto ulotuu joskus vielä tänne suomeenkin.. Sitä odollessa! Mutta se ei tietenkään ole luovuttajien syy että jotkut luovuttavat tahallisesti saastunutta verta ja joskus testit pettävät joten en tahdo syyllistää ketään.