Venakko, missä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sinttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26341720]Lomailee kuulemma maailman kauneimmassa paikassa; Cancun Meksiko[/QUOTE]

Eipä hassumpi paikka googlauksen perusteella. Ihania valkohiekkaisia rantoja :)

Mitä sä tarkoitat? Purkkauspaikka?
Voi v**tu!
images

Ota se peruukki päästäs, että "aivosi" saavat happea.

[QUOTE="äippä";26342749]Eikö siel olekaan tulivuorenpurkaus? Mä taisin lukee ihan väärin :( No onneksi ei ole vaikuttanut sun lomaan :)[/QUOTE]

aijaa:D.. en mä tiedä, ei täällä ainakaan mitään ollut, kun mä nyt olen Mexico cityssa taas, yleensä käyn täällä 1krt viikossa laitamaan rokote ja sitten taas ympäri Mexicoa... enkä sellaista ole tosissaan nähnyt vaikka harvoin kotona istun... yöllä vaan... niin kuin nytkin

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/tulivuori-uhkaa-yha-meksikossa/2000/12/40816

Tän mukaan ollaan varauduttu evakoimaan MExico Cityäkin kun 20 milj on vaarassa jos purkaus tulee voimakkaampana.

Alkuperäinen kirjoittaja äipppä;26342765:
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/tulivuori-uhkaa-yha-meksikossa/2000/12/40816

Tän mukaan ollaan varauduttu evakoimaan MExico Cityäkin kun 20 milj on vaarassa jos purkaus tulee voimakkaampana.
siis tää on vitsi, uutiset on 12v vanhoja:D

[QUOTE="vieras";26342769]Tuosta rokotteesta on valmistunut tutkimus, jonka mukaan sitä ei TODELLAKAAN pitäisi ottaa. Laitan linkin kohta.[/QUOTE]

no voi kiitos jumala kun mä sen otin, että saa elää ilman pelkoja nyt:).... niin ja linkki jostain tuntemattomasta sivusta ei mua kiinnosta, tutki mielummin luotettavia sivuja.

[QUOTE="vieras";26342780]Jos olisin Meksikossa niin luultavasti keksisin muuta tekemistä kuin netissä roikkumisen.[/QUOTE]

meillä kun on 00.30:(. Mä olen jo lähtenyt ulos klo 7.00... niin eikö 19tuntia liikumista jo riitä? Mulla oli hullu päivää alussa, mutta lopussa hieno... ja nyt väsyttää tooodella paljon, mutta pakko odotta miestä suihkusta että itsekin sinne pääsen ja nukkumaan

entäs sitten, kun seuraava tauti/tartunta/virus löytyy sun elimistöstä, minne sitten suunnataan hoitoon? Kiinaan? tuli vaan mieleeni...

Virus minkälainen? Ensiks, mä pidän papilloomavirus aika pahana ja häiritsevä, eik mua kiinnosta että siitä melkein jokainen meistä kantaa... mä en siitä halua kantaa, kun mua ahdistaa elää pelon kanssa, tuleeko joskus syöpä tai ei... mutta kiinnosta normalille antaa tiedon että 1kk ja oot kunnossa ja on kiva vietää ajan täällä 1kk ja nauttia sen lisääksi, kun pelätä koko elämän, ainakin nille naisille kellä on poikkeava papa.... ja jos joku samanlainen kamala virus löytyy ja hoitoa jossain on, niin tietysti mä lähden sinne missä on hoito. Kuka käski pelätä vai näytätkö sä paremmalta jos eläät niin kuin muutkin elävät, etkä osaa omalla aivoilla ajatella mikä on sulle parasta, sun terveydelle ja mielenterveydelle? Mä olen sellaine, jos asiaan on ratkaisu mä sen hoidan, kun en halua että elämästä olisi pelottava, mä olen myös liika stressaaja sellaisista asioita

Siis mä voisin vannoa , että meksikossa on juuri nyt tulivuorenpurkaus!!
Olen siis nähnyt unta ja hieman huolestuin Venakosta!!! Palstailua pitää lopettaa !
No maa ainakin järisi Norjan rannikolla ...

[QUOTE="vieras";26343097]Kyllä olis elämä surkeaa, jos Venakkoa kadehtisi :([/QUOTE]

En voi uskoa, että kukaan kadehtii koko pakkausta, rahoja ja ehkä rikasta ja rakasta miestään korkeintaan

Yhteistyössä