S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sä tarkoitat? Purkkauspaikka?
Voi v**tu!Mitä sä tarkoitat? Purkkauspaikka?
siis tää on vitsi, uutiset on 12v vanhojaAlkuperäinen kirjoittaja äipppä;26342765:http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/tulivuori-uhkaa-yha-meksikossa/2000/12/40816
Tän mukaan ollaan varauduttu evakoimaan MExico Cityäkin kun 20 milj on vaarassa jos purkaus tulee voimakkaampana.
entäs sitten, kun seuraava tauti/tartunta/virus löytyy sun elimistöstä, minne sitten suunnataan hoitoon? Kiinaan? tuli vaan mieleeni...
SINUNHAN sinne suihkuun olis ekana pitänyt päästä!meillä kun on 00.30. Mä olen jo lähtenyt ulos klo 7.00... niin eikö 19tuntia liikumista jo riitä? Mulla oli hullu päivää alussa, mutta lopussa hieno... ja nyt väsyttää tooodella paljon, mutta pakko odotta miestä suihkusta että itsekin sinne pääsen ja nukkumaan
Kyllä olis elämä surkeaa, jos Venakkoa kadehtisiJonkun kateudella ei ole näköjään mitään rajaa.
Voi että, nauti ap täysillä kaikestaOtathan kauniita kuvia meidän iloksi? Onko sulla muuten omaa blogia?