V
"vieras"
Vieras
Jos sun pitäisi valita elätkö rikkaana miehesi kanssa ilman lapsiasi vai köyhänä lastesi kanssa ilman miestäsi, niin kumman valitsisit?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Riittää jo;25326775:Lakatkaa ruokkmasta sitä saatanan trollia jo. Eikö se nyt jo pikku hiljaa mene jakeluun että se hahmo on vaan pelkkä vedätys? Mitä enemmän sitä ruokitaan huomiolla sitä kauemmin se täällä on.
no... ihan ok=)Pakko tähän heittää kysymys, kun en ole palstalla paljoa ollut. Miten Milanna voit?
Hyvä juttu. Toivottavasti olet onnellinen tyttäries kanssa. =) Eikä tänne kummempaa, muutettiin pari kuukautta sitten ja ihana terve tyttövauva kasvaa ja kehittyy kuten pitääkin ja isommat muksut pitää kiireisinä.![]()
Onneks olkoon! Milloin sait vauvan? Mä en tiennyt että olit raskaana, en ole sua kauan nähnyt täällä palstalla. Mulla kans muuten 8vkoa jäljellä synnytykseen, täällä kerralla poika tulossa
![]()
Okei, en tienny puolestani sun raskaudesta! Vau, hienoa, toivottavasti tytöt ja mies ovat innoissaan odottamassa sun kanssa.
Mie sain tyttären toukokuussa, eli nyt on 3 tyttöä, 2 poikaa ja joka toinen viikonloppu miehen poika.
![]()
Onko tää tuleva poika sun miehen eka, vai olikos aiempiakin? Onnea jo etukäteen, toivottavasti tulee terve ja potra poika teille. =)
Oho, onneksi olkoon:heart:
Sulla on paljon lapsia, mutta se on hieno juttu
Se on mun miehen eka poika, hänellä on viime avoliitosta 2 tyttöä, samoin minullakin 2 tyttöä ja nyt poika tulee, jos viel raskaus olisi ollut helpo ja ei niin stressaava, olisi vielä parempi
![]()
Jokaisen raskauden jälkeen päätin, ettei lisää tule.Emman, eli tuon 7kk vanhan ihanuuden sektion yhteydessä sain vihdoin sterilisaation, eli ei tosiaan lisää tule, ellei ihmettä tapahdu.
Mun paikat ei enää raskautta kuulemma kyllä kestäiskään, joten sterilisaatio suorastaan ojennettiin mulle. (Aiemmin olin pyytänyt, enkä saanut...)
Pojat on vekkuleita... Itellä 8v ja 4,5v. Niissä on tällä hetkellä kaks kertaa enemmän tekemistä kuin tytöissä (6v, 4,5v, 7kk) mutta ihania ovat.![]()