P
pöyristynyt
Vieras
Miten voikin olla![]()
He heh ... eikö ookkin äklö? Pöyristyit vissiin sinäkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten voikin olla![]()
Pardon my taivutus. Tän on pakko olla epäsäännöllinen...Dorka... Opettelisit lukemaan Puhuin luvaasta en luvuusta...
NOLO.
He heh ... eikö ookkin äklö? Pöyristyit vissiin sinäkin?
Vittu mä alan olla kohta tosi pyöristynyt.He heh ... eikö ookkin äklö? Pöyristyit vissiin sinäkin?
Pardon my taivutus. Tän on pakko olla epäsäännöllinen...![]()
Vittu mä alan olla kohta tosi pyöristynyt.![]()
Vittu mä alan olla kohta tosi pyöristynyt.![]()
Ei mun ees tartte, taso on jo niin matala muutenki...Hö.. Hupsu, etsä vaan osaa![]()
Ei mun ees tartte, taso on jo niin matala muutenki...![]()
Hellohellohello..is there anybody in there..Ei se oo nii paha.. Kato kyllä joku sut sieltä alimmalta vielä koettaa nostaa..
Mutta muista itekkin ojentaa kättä sitte, kato muute saatat jäärä sinne kaikus kanssa![]()
Hellohellohello..is there anybody in there..
Juu muistan myös!
Tässä toinen tunnistettava!
Hajusta jo keskustelimmekin siellä.
Mutta täytyykö virkistää muistia? Kurkkaa ikkunasta pihalle ja nuuhki kadun ilmaa.
SE ON JOKAPUOLELLA!
Hellohellohello..is there anybody in there..
Voi kammo. Nyt mä jään ihan y-k-s-i-n. Byääh. Itkupotkuraivarit. Mä olisin halunnut niin 'rupatella' lisää kaltaises rallen kanssa.
Tää oli kyllä parasta juttuseuraa aikoihin!
Nyt pitää mennä.. Niin kovasti ku tahtoisin jäädä.![]()
Joo mut sulle ei oo tiedossa yhtään lovee.Muista olla Luvempi jatkossa!![]()
Joo niin on, puskat ja tienvierukset täynnä ja jahka taas kevät koittaa, niin kyllä haisee ja tarttuu jalkineisiin. Nuo moniosaajat pitäis aina pistää pussiin ja koirankakkaroskikseen heti kun sen näkee.
Jokuhan oli nähnyt tuollaisen myös töitä tekemässä, mutta sehän todettiin rasistiseksi valheeksi. Niillehän on myönnetty pelkkä OLESKELULUPA.
Voi kammo. Nyt mä jään ihan y-k-s-i-n. Byääh. Itkupotkuraivarit. Mä olisin halunnut niin 'rupatella' lisää kaltaises rallen kanssa.
Joo mut sulle ei oo tiedossa yhtään lovee.
Nope. Toivotan vaan sulle nopsaan Mitä (parhainta) Vittua ja lähden nukkumaan. Pusipusi.Lukasepa sinäkin muutama juttu MitäVittuasta, niin saat sisältöä yöhösi. Jookostajooko?
Joo! Ja hei muista sit hankkia oikeenvärisiä kakkapusseja! Nimittäin jos väri ei natsaa pökäleen kanssa on pussi syylistynyt rasismiin! Ei tuu sit mitään seurauksia.
Varovaisia hetkiä ja oman tuhnun tuoksuja.
Laitatko linkin siihen sanaan 'järki'....Mikä se on? Onks se sitä mistä kaikki suvakki hipit puhuu niinku se sanonta peace and love?
Vai lovee?
Siis jos on ni mä en kyl haluu oppii siit enempää... Aika tuhoavaa tautia näyttäs olevan koko sana.
Tutustuisin sinuna vielä sanaan järki tuon lovesi lisäksi
Hei nyt sitten. Vilkuti vilkuti.
Hih.![]()
Nope. Toivotan vaan sulle nopsaan Mitä (parhainta) Vittua ja lähden nukkumaan. Pusipusi.![]()
Tuhnuja tuhnuja vaan sullekin ja näe kauniita kikkaroita![]()
Huomenta vaan ketjuun kaikille! Hyvin tuli tuhnuttua, kiitos kysymästä.
Aamulla ensimmäiseksi avasin Mitä Vittuan ...
http://mvlehti.net/2016/01/15/syyrialainen-pakolainen-tanskassa-antakaa-lisaa-rahaa/
Sitten söin aamupuuron ja nyt odottelen, josko aamumatu tulisi ja sitten suihkuun, vaatteet päälle ja töihin... Hohhoijaa, jonkun on työt tehtävä että matu voi oleskella oleskeluluvalla oikein.